Peñiscoleteando. Disseny d'una tradició.
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8018
comunitat-uji-handle3:10234/8622
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Peñiscoleteando. Disseny d'una tradició.Autoría
Fecha de publicación
2011Editor
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats SocioculturalsISSN
1139-5877Cita bibliográfica
Octubre. Art i disseny (octubre 2011), nº 4, p. 7-19Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Resumen
El text que a continuació poden llegir es divideix
en dues parts. La primera, davall el títol "L’histriònic
teatre del món", intenta abordar les característiques
de l’exposició que Sergi Cambrils ofereix a la
Galeria ... [+]
El text que a continuació poden llegir es divideix
en dues parts. La primera, davall el títol "L’histriònic
teatre del món", intenta abordar les característiques
de l’exposició que Sergi Cambrils ofereix a la
Galeria Octubre de la Universitat Jaume I de
Castelló, en allò que es podria considerar un text
crític d’aproximació a la mostra i explicació a
l’espectador.
L’altra, concebuda a priori com un epíleg
d’una dotzena de línies integrat en la primera,
va créixer fins a merèixer ser segona part, i
anunciant: "S’extrauen ànimes", ofereix una opinió
més personal, i per això menys asèptica, de la
transcendència que adquireix l’obra de Cambrils,
amb la intenció de traslladar clarament que estem
davant un dels millors creadors del panorama
plàstic de les nostres terres. [-]
The text you can read below is divided into two parts.
The first, entitled "The histrionic theatre of the world",
attempts to explore the characteristics of the exhibition
that Sergi Cambrils is showing in the ... [+]
The text you can read below is divided into two parts.
The first, entitled "The histrionic theatre of the world",
attempts to explore the characteristics of the exhibition
that Sergi Cambrils is showing in the Universitat Jaume
I’s Octubre Gallery in Castelló, and may be considered as
a critical text about the show providing an explanation to
the viewer.
The second, initially conceived as an epilogue of some
twelve lines within the first section, grew to the point that
it merited its own section; announcing Souls extracted,
it offers a more personal – and therefore less restrained
– opinion of the importance the work of Cambrils is
acquiring, in an attempt to clearly show that he is one
of the most creative individuals on today’s artistic
scene. [-]
Derechos de acceso
(c) Universitat Jaume I
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- HIS_Articles [442]