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dc.contributor.authorRodriguez-Artola, Rosa M.
dc.contributor.authorCallarisa Fiol, Luis J.
dc.contributor.authorMoliner, Miguel Angel
dc.contributor.authorSánchez-García, Javier
dc.contributor.authorLópez-Navarro, Miguel Ángel
dc.date.accessioned2012-12-14T15:53:12Z
dc.date.available2012-12-14T15:53:12Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationUniversia Business Review (2010), 26, p. 58-71ca_CA
dc.identifier.issn1698-5117
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/53619
dc.description.abstractWith globalization, organizations must be able to look for their own differentiation with the aim to obtain sustainable competitive advantages. Differentiation across the products can be a key factor if it is also associated with their place of origin. More and more, if we consider that the nowadays economical crisis is affecting several of the most representative sectors and industries. In this respect, this paper has as aim to analyze the perception that professionals of the construction industry of some of the main European markets, exactly, France, Poland and United Kingdom, have on different types of ceramic tiles having into account their place of origin.ca_CA
dc.description.abstractAnte la globalización, las empresas deben ser capaces de buscar sus propios parámetros de diferenciación con el fin de obtener ventajas competitivas sostenibles. La diferenciación a través de los productos puede ser un factor clave si además va asociada a su lugar de origen. Además la crisis de las principales economías mundiales afecta a varios de sus sectores más representativos. El presente trabajo tiene como objetivo analizar la percepción que profesionales del sector de la construcción de algunos de los principales mercados europeos, concretamente, Francia, Polonia y Reino Unido, tienen sobre diferentes tipos de recubrimiento para suelos en función de su lugar de origen.ca_CA
dc.format.extent14 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversiaca_CA
dc.rightsCopyright © 2010 Portal Universia S.Aca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/*
dc.subjectpositioningca_CA
dc.subjectcountry imageca_CA
dc.subjectumbrella brandingca_CA
dc.subjectcompetitive advantageca_CA
dc.subjectposicionamientoca_CA
dc.subjectimagen paísca_CA
dc.subjectmarca paraguasca_CA
dc.subjectventaja competitivaca_CA
dc.titleEl efecto made in en la percepción de un producto industrial español en los mercados internacionalesca_CA
dc.title.alternativeThe Made In Effect on the Perception of a Spanish Industrial Product in Foreign Marketsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://ubr.universia.net/pdfs_web/UBR26010-03.pdfca_CA


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