Visitors from beyond the Grave: Ghosts in the World Literature, de Dámaris Romero-González. Coimbra: Coimbra University Press, 2019.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/617
comunitat-uji-handle4:10234/197828
REVISTESMetadatos
Título
Visitors from beyond the Grave: Ghosts in the World Literature, de Dámaris Romero-González. Coimbra: Coimbra University Press, 2019.Autoría
Fecha de publicación
2022Editor
Universitat Jaume I amb el suport del Servei de Comunicació i PublicacionsISSN
1697-7750; 2340-4981Cita bibliográfica
Nastasescu, D. (2022). Visitors from beyond the Grave: Ghosts in the World Literature, de Dámaris Romero-González. Coimbra: Coimbra University Press, 2019. Cultura, Lenguaje Y Representación, 27, 145-147. https://doi.org/10.6035/clr.6528Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/reviewPalabras clave / Materias
Publicado en
Cultura, Lenguaje y Representación, 2022, vol. 27Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- FIL_Articles [318]
- CLR_2022_núm.27 [12]
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-ShareAlike 4.0 International
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autoría o Palabra clave.
-
El currículum ocult en els manuals de llengua i literatura. El personatge literari com a símptoma
Vellón Lahoz, Francisco Javier Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)L’article analitza els llibres de text de Llengua i Literatura de secundària. Concretament, se centra en el bloc d’història de la literatura de 3r d’ESO. L’objectiu és estudiar el currículum ocult en qüestions d’índole ... -
Literatura i ensenyament de llengües. Propostes, escriptors i contextos minoritaris o transfronterers
Autores varios Agrupació Borrianenca de Cultura (2017) -
Pròleg
Monferrer, Aina Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)col·laboració amb la Universitat Jaume I. Després de parlar d’arquitectura i de medicina en els números anteriors, ara ens centrem en la literatura com a eina d’ensenyament. La perspectiva escollida per acotar aquest ...