Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorTortosa Martín, Noelia
dc.contributor.otherMartínez León, Patricia
dc.date.accessioned2021-02-05T16:40:04Z
dc.date.available2021-02-05T16:40:04Z
dc.date.issued2020-06-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191746
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractL’educació literària pot resultar una eina molt important en la construcció del coneixement de cada xiquet o xiqueta en ple procés d’adquisició de coneixements. Moltes vegades, ens formem sense saber que la literatura pot afavorir el procés d’ensenyança-aprenentatge i la formació i construcció de la identitat de cadascú. Mitjançant les pàgines d’un llibre es poden tractar tant temes diversos com problemes socials els quals s’han de conéixer per a poder optar a una transformació i millora social. Aquesta investigació es basa dins d’un context en risc d’exclusió social pel que el següent estudi i anàlisi es dirigeix cap a la construcció d’una visió igualitària respecte al gènere. L’objectiu que es pretén aconseguir no és dirigir-ho cap a un adoctrinament sinó proporcionar al col·lectiu un ventall d’opcions per triar i decidir en un futur. Es defensa utilitzar aquest tipus d’educació com a una ferramenta per poder formar mitjançant la literatura i utilitzant materials corresponents per a treballar tant els continguts corresponents com la igualtat. Per a dur-ho a terme, s’ha fet ús de l’opció professionalitzadora amb una proposta didàctica i realitzada el més innovador possible. El treball es basa en activitats de cooperació, no discriminació, acceptament social i eliminació d’estereotips. També preval l’establiment d’activitats on l’autonomia i la confiança en ells i elles evolucionaria de forma considerable. Entre els objectius generals, es potencia l’alfabetització i la motivació per la lectura, ja que el principal recurs és un conte amb il·lustracions. Més específicament, el que es pretén és potenciar la utilitat de tot el que engloba la literatura, tractar aquest tema social i problemàtic per poder eliminar barreres socials. Un dels aspectes més essencials és obtenir un aprenentatge significatiu i enriquidor, per tant, tot el procés queda registrat com un refugi on puguen acudir en cas de voler evadir-se una mica de la realitat.ca_CA
dc.format.extent33 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectigualtat de gènereca_CA
dc.subjecteducació literàriaca_CA
dc.subjectcultura gitanaca_CA
dc.subjectaprenentatge actiuca_CA
dc.subjectcanvi socialca_CA
dc.titleEducació literària i gènere. Ferramentes per establir la igualtat de gènere dins del col·lectiu d’ètnia gitanaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional