Satisfacció dels usuaris i usuàries amb la qualitat de servei de la Biblioteca-Centre de Documentació. Curs 2018-2019 (8a edició)
Ver/ Abrir
Impacto
Scholar |
Otros documentos de la autoría: Oficina de Promoció i Avaluació de la Qualitat; Universitat Jaume I. Vicerectorat de Planificació, Coordinació i Comunicació
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/12
comunitat-uji-handle2:10234/2497
comunitat-uji-handle3:10234/167504
comunitat-uji-handle4:10234/71185
BIBLIOMetadatos
Título
Satisfacció dels usuaris i usuàries amb la qualitat de servei de la Biblioteca-Centre de Documentació. Curs 2018-2019 (8a edició)Autoría
Fecha de Publicación
2019-10Descripción
Enquesta de satisfacció d'usuaris
Palabras clave / Materias
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/reportDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- Informes [8]