Satisfacció dels usuaris i usuàries amb la qualitat de servei de la Biblioteca-Centre de Documentació. Curs 2018-2019 (8a edició)
Visualitza/
Impacte
Scholar |
Altres documents de l'autoria: Oficina de Promoció i Avaluació de la Qualitat; Universitat Jaume I. Vicerectorat de Planificació, Coordinació i Comunicació
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/12
comunitat-uji-handle2:10234/2497
comunitat-uji-handle3:10234/167504
comunitat-uji-handle4:10234/71185
BIBLIOMetadades
Títol
Satisfacció dels usuaris i usuàries amb la qualitat de servei de la Biblioteca-Centre de Documentació. Curs 2018-2019 (8a edició)Autoria
Data de publicació
2019-10Descripció
Enquesta de satisfacció d'usuaris
Paraules clau / Matèries
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/reportDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- Informes [8]