Didáctica de les Ciències Socials: desenvolupament d'unes propostes didàctiques atenent a la diversitat
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Didáctica de les Ciències Socials: desenvolupament d'unes propostes didàctiques atenent a la diversitatAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Ramiro Roca, Enric Pere; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2015-06-11Editor
Universitat Jaume IResumen
Nowadays diversity is a current issue given i all our classrooms. Therefore, in this
work, our first aim is carrying out an eight weeks programme about cooperative games
in order to improve cohesion, empathy and ... [+]
Nowadays diversity is a current issue given i all our classrooms. Therefore, in this
work, our first aim is carrying out an eight weeks programme about cooperative games
in order to improve cohesion, empathy and friendship among classmates. This
programme is intended to make children entrust their classmates through two
educational proposals in relation with social science. The first one is about the learning
process of the location of all the Spanish autonomous communities. However, the
second one is in relation with the performances carried out by Yunke, the well-known
magician, and his performances around the world. In this way, students will work with
magic, continents and countries.
Moreover, when these programmes will be accomplished,students will have to
complete a table in order to express their opinions about the difficulties they have face
to carry out the diferent activities and workteam. Finally, we will draw conclusions and
proposals to improve these programms with the intetion of helping other teachers in case
they want to apply them in their classrooms. [-]
La diversitat, avui en dia, és un aspecte que és present en totes les aules.
Aleshores, en aquest treball el primer que es vol dur a terme és un programa de jocs
cooperatius, aplicat durant huit setmanes, per millorar ... [+]
La diversitat, avui en dia, és un aspecte que és present en totes les aules.
Aleshores, en aquest treball el primer que es vol dur a terme és un programa de jocs
cooperatius, aplicat durant huit setmanes, per millorar la cohesió, la empatia i la relació
d’amistat entre els companys. Una vegada aplicat aquest programa per a que els xiquets
i xiquetes s’agafen confiança, es procedirà a aplicar les dues propostes didàctiques
relacionades amb les Ciències Socials. La primera tractarà sobre l’aprenentatge i
ubicació de totes les comunitats autònomes; en canvi, l’altra estarà relacionada amb els
espectacles que realitza el mag Yunke pel món; d’aquesta manera es treballarà la
màgia, els continents i els països. En aquesta última, se’ls passarà una graella per a
que els alumnes s’autoavaluen i que expressen les seues emocions i dificultats a l’hora
fer el treball i de treballar en equip. Finalment, es realitzaran unes conclusions i
propostes de millora per a que qualsevol docent ho puga aplicar a la seua aula. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2014/2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess