Mostrar el registro sencillo del ítem
Didáctica de les Ciències Socials: desenvolupament d'unes propostes didàctiques atenent a la diversitat
dc.contributor.author | Bayó Jaime, Marc | |
dc.contributor.other | Ramiro Roca, Enric Pere | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2019-05-14T11:51:26Z | |
dc.date.available | 2019-05-14T11:51:26Z | |
dc.date.issued | 2015-06-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/182492 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2014/2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Nowadays diversity is a current issue given i all our classrooms. Therefore, in this work, our first aim is carrying out an eight weeks programme about cooperative games in order to improve cohesion, empathy and friendship among classmates. This programme is intended to make children entrust their classmates through two educational proposals in relation with social science. The first one is about the learning process of the location of all the Spanish autonomous communities. However, the second one is in relation with the performances carried out by Yunke, the well-known magician, and his performances around the world. In this way, students will work with magic, continents and countries. Moreover, when these programmes will be accomplished,students will have to complete a table in order to express their opinions about the difficulties they have face to carry out the diferent activities and workteam. Finally, we will draw conclusions and proposals to improve these programms with the intetion of helping other teachers in case they want to apply them in their classrooms. | ca_CA |
dc.description.abstract | La diversitat, avui en dia, és un aspecte que és present en totes les aules. Aleshores, en aquest treball el primer que es vol dur a terme és un programa de jocs cooperatius, aplicat durant huit setmanes, per millorar la cohesió, la empatia i la relació d’amistat entre els companys. Una vegada aplicat aquest programa per a que els xiquets i xiquetes s’agafen confiança, es procedirà a aplicar les dues propostes didàctiques relacionades amb les Ciències Socials. La primera tractarà sobre l’aprenentatge i ubicació de totes les comunitats autònomes; en canvi, l’altra estarà relacionada amb els espectacles que realitza el mag Yunke pel món; d’aquesta manera es treballarà la màgia, els continents i els països. En aquesta última, se’ls passarà una graella per a que els alumnes s’autoavaluen i que expressen les seues emocions i dificultats a l’hora fer el treball i de treballar en equip. Finalment, es realitzaran unes conclusions i propostes de millora per a que qualsevol docent ho puga aplicar a la seua aula. | ca_CA |
dc.format.extent | 49 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | diversity | ca_CA |
dc.subject | cooperative games | ca_CA |
dc.subject | friendship | ca_CA |
dc.subject | magic | ca_CA |
dc.subject | workteam | ca_CA |
dc.subject | diversitat | ca_CA |
dc.subject | jocs cooperatius | ca_CA |
dc.subject | relació d’amistat | ca_CA |
dc.subject | màgia | ca_CA |
dc.subject | treball en equip | ca_CA |
dc.title | Didáctica de les Ciències Socials: desenvolupament d'unes propostes didàctiques atenent a la diversitat | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840