Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBayó Jaime, Marc
dc.contributor.otherRamiro Roca, Enric Pere
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2019-05-14T11:51:26Z
dc.date.available2019-05-14T11:51:26Z
dc.date.issued2015-06-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/182492
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2014/2015ca_CA
dc.description.abstractNowadays diversity is a current issue given i all our classrooms. Therefore, in this work, our first aim is carrying out an eight weeks programme about cooperative games in order to improve cohesion, empathy and friendship among classmates. This programme is intended to make children entrust their classmates through two educational proposals in relation with social science. The first one is about the learning process of the location of all the Spanish autonomous communities. However, the second one is in relation with the performances carried out by Yunke, the well-known magician, and his performances around the world. In this way, students will work with magic, continents and countries. Moreover, when these programmes will be accomplished,students will have to complete a table in order to express their opinions about the difficulties they have face to carry out the diferent activities and workteam. Finally, we will draw conclusions and proposals to improve these programms with the intetion of helping other teachers in case they want to apply them in their classrooms.ca_CA
dc.description.abstractLa diversitat, avui en dia, és un aspecte que és present en totes les aules. Aleshores, en aquest treball el primer que es vol dur a terme és un programa de jocs cooperatius, aplicat durant huit setmanes, per millorar la cohesió, la empatia i la relació d’amistat entre els companys. Una vegada aplicat aquest programa per a que els xiquets i xiquetes s’agafen confiança, es procedirà a aplicar les dues propostes didàctiques relacionades amb les Ciències Socials. La primera tractarà sobre l’aprenentatge i ubicació de totes les comunitats autònomes; en canvi, l’altra estarà relacionada amb els espectacles que realitza el mag Yunke pel món; d’aquesta manera es treballarà la màgia, els continents i els països. En aquesta última, se’ls passarà una graella per a que els alumnes s’autoavaluen i que expressen les seues emocions i dificultats a l’hora fer el treball i de treballar en equip. Finalment, es realitzaran unes conclusions i propostes de millora per a que qualsevol docent ho puga aplicar a la seua aula.ca_CA
dc.format.extent49 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectdiversityca_CA
dc.subjectcooperative gamesca_CA
dc.subjectfriendshipca_CA
dc.subjectmagicca_CA
dc.subjectworkteamca_CA
dc.subjectdiversitatca_CA
dc.subjectjocs cooperatiusca_CA
dc.subjectrelació d’amistatca_CA
dc.subjectmàgiaca_CA
dc.subjecttreball en equipca_CA
dc.titleDidáctica de les Ciències Socials: desenvolupament d'unes propostes didàctiques atenent a la diversitatca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem