Aplicació dels contes a l'escola mitjançant l'EF
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Aplicació dels contes a l'escola mitjançant l'EFAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Ortí Ferreres, Joan; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2018Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest Treball de Final de Grau (TFG) es pretén demostrar la importància dels contes motors a
la matèria d’Educació Física (E.F.), durant el 1r Cicle de l’Educació Primària (E.P.), dins dels
continguts de l’exp ... [+]
En aquest Treball de Final de Grau (TFG) es pretén demostrar la importància dels contes motors a
la matèria d’Educació Física (E.F.), durant el 1r Cicle de l’Educació Primària (E.P.), dins dels
continguts de l’expressió corporal com a element per a aconseguir un major rendiment i
desenvolupament de les habilitats motrius de forma expressiva per part de l’alumnat.
Per a l’elaboració d’aquest projecte es realitzà un recull de contes d’arreu del món, recopilat per
l’alumnat de 2n de Primària. A partir d’aquest es va dinamitzar un circuit per treballar els continguts
d’habilitat motriu i expressió corporal com a recurs metodològic de treball.
Després de cada sessió es mesurà la millora d’habilitats motrius i nivell de satisfacció de l’alumnat.
Comprovant d’aquesta forma si la incorporació dels contes motors a l’E.F. aconsegueix una major
participació i millora de la motricitat per part de l’alumnat, a més de comparar quin tipus de sessió
d’E.F. els resulta més motivant. [-]
In this Final Project, pretends show the importance of the tales engines to the matter of Physical
Education (P.E.), during the 1st Cycle of the Primary Education, in the contents of the corporal
expression like ... [+]
In this Final Project, pretends show the importance of the tales engines to the matter of Physical
Education (P.E.), during the 1st Cycle of the Primary Education, in the contents of the corporal
expression like element to achieve a greater perfomance and development of motor skills of
expressive shape for part of the students.
For the preparation of this project realised one collect of tales of all over of the world, obtained by
the students of 2nd of Primary. From the tale engine entered a circuit to carry out the contents of
motor skill and corporal expression as a methodological resource of work, motivating to the students
during the activity.
After each session it measured the improvement of motor skills and level of satisfaction of the
students. Checking of this shape if the incorporation of the tales engines to the P.E. achieve a greater
participation and improvement of the motor for part of the students, in addition to comparin which
type of session of P.E. it results them more interesting. [-]
Palabras clave / Materias
Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | Bachelor's Degree in Primary Education | conte | diversitat cultural | expressió corporal | habilitats motrius | satisfacció | tale | cultural diversity | corporal expression | motor skills | satisfaction
Descripción
reball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess