Show simple item record

dc.contributor.authorFrasquet Vercher, Sheila
dc.contributor.otherOrtí Ferreres, Joan
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2018-07-30T09:40:44Z
dc.date.available2018-07-30T09:40:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/175857
dc.descriptionreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEn aquest Treball de Final de Grau (TFG) es pretén demostrar la importància dels contes motors a la matèria d’Educació Física (E.F.), durant el 1r Cicle de l’Educació Primària (E.P.), dins dels continguts de l’expressió corporal com a element per a aconseguir un major rendiment i desenvolupament de les habilitats motrius de forma expressiva per part de l’alumnat. Per a l’elaboració d’aquest projecte es realitzà un recull de contes d’arreu del món, recopilat per l’alumnat de 2n de Primària. A partir d’aquest es va dinamitzar un circuit per treballar els continguts d’habilitat motriu i expressió corporal com a recurs metodològic de treball. Després de cada sessió es mesurà la millora d’habilitats motrius i nivell de satisfacció de l’alumnat. Comprovant d’aquesta forma si la incorporació dels contes motors a l’E.F. aconsegueix una major participació i millora de la motricitat per part de l’alumnat, a més de comparar quin tipus de sessió d’E.F. els resulta més motivant.ca_CA
dc.description.abstractIn this Final Project, pretends show the importance of the tales engines to the matter of Physical Education (P.E.), during the 1st Cycle of the Primary Education, in the contents of the corporal expression like element to achieve a greater perfomance and development of motor skills of expressive shape for part of the students. For the preparation of this project realised one collect of tales of all over of the world, obtained by the students of 2nd of Primary. From the tale engine entered a circuit to carry out the contents of motor skill and corporal expression as a methodological resource of work, motivating to the students during the activity. After each session it measured the improvement of motor skills and level of satisfaction of the students. Checking of this shape if the incorporation of the tales engines to the P.E. achieve a greater participation and improvement of the motor for part of the students, in addition to comparin which type of session of P.E. it results them more interesting.ca_CA
dc.format.extent37 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectconteca_CA
dc.subjectdiversitat culturalca_CA
dc.subjectexpressió corporalca_CA
dc.subjecthabilitats motriusca_CA
dc.subjectsatisfaccióca_CA
dc.subjecttaleca_CA
dc.subjectcultural diversityca_CA
dc.subjectcorporal expressionca_CA
dc.subjectmotor skillsca_CA
dc.subjectsatisfactionca_CA
dc.titleAplicació dels contes a l'escola mitjançant l'EFca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record