Mostrar el registro sencillo del ítem
Motius de la falta de participació a classe i relació amb el rendiment acadèmic de l’alumnat a l’assignatura de matemàtiques
dc.contributor | Santágueda Villanueva, María | |
dc.contributor.author | Santamaria i Celda, Josep Vicent | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-11-07T16:26:00Z | |
dc.date.available | 2016-11-07T16:26:00Z | |
dc.date.issued | 2016-07-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/164127 | |
dc.description | Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball pretén demostrar com el temor que s’ha pogut anar desenvolupant en determinat tipus d’alumnat a l’hora de preguntar allò que desconega i de mostrar els seus dubtes (per vergonya, per por a burles dels companys/es, per no mostrar-se menys intel·ligent, etcètera) és degut a l’ambient de classe i les qualificacions amb notes numèriques. També tracta d’establir la relació entre l’esmentat fet de no participar i el rendiment acadèmic a l’assignatura de matemàtiques, obtenint com un dels possibles efectes a llarg termini un percentatge del total d’abandonaments escolars prematurs o, fins i tot, de fracassos escolars. Per a tal finalitat, s’han realitzat un total de 777 enquestes a alumnat de primària, de secundària i als respectius mestres i professors de quatre centres públics de la ciutat de Castelló de la Plana. | ca_CA |
dc.format.extent | 34 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Motius de la falta de participació a classe i relació amb el rendiment acadèmic de l’alumnat a l’assignatura de matemàtiques | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809