Destil·leries Cerveró: la construcció d’una identitat corporativa i d’una estratègia de comunicación
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/101949
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Destil·leries Cerveró: la construcció d’una identitat corporativa i d’una estratègia de comunicaciónAutoría
Tutor/Supervisor
López Font, LorenaTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióFecha de publicación
2016-07-04Editor
Universitat Jaume IResumen
Destil·leries Cerveró és una empresa familiar dedicada a la producció de
begudes alcohòliques en Cullera (València). Quatre generacions d’història,
constants, amb la fabricació fins a l’actualitat de l’anís sec, el ... [+]
Destil·leries Cerveró és una empresa familiar dedicada a la producció de
begudes alcohòliques en Cullera (València). Quatre generacions d’història,
constants, amb la fabricació fins a l’actualitat de l’anís sec, el seu producte
estrela. Des de 1935, han sabut adaptar-se als temps més roïns, sense canviar
mai el mètode de destil·lació artesanal i conservant el sentit de l’humor que tant
els caracteritza. Cerveró, s’ha posicionat a la ment dels consumidors com la
beguda més valenciana, una marca competitiva que hauria d’estar
acompanyada d’una identitat forta que es troba absent. Per tant, l’objectiu del
nostre treball és conèixer la nostra identitat, elaborant un document d’identitat
corporativa, per a saber qui som, per tal d’aconseguir projectar una imatge
positiva de la marca, no deixant-la a l’atzar i controlant-la en tot moment. D’altra
banda, una vegada diagnosticada la situació i l’ADN de l’empresa ens
centrarem a llençar principalment una estratègia que puga millorar la imatge i la
reputació de la marca, l’essència d’aquestes accions serà el mitjà online on de
forma econòmica, gràcies a les xarxes socials, es pot elaborar un pla de
comunicació per a una empresa amb pocs recursos que aplegue a molta gent
d’una forma senzilla i amb un missatge clar que transmeta sempre els nostres
valors. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic 2015-2016
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess