Mostrar el registro sencillo del ítem
Curtmetratges i valors: aprendre a respectar la diversitat
dc.contributor | Sales Ciges, Auxiliadora | |
dc.contributor.author | Serrano Ramírez, Carla | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-09-21T10:34:59Z | |
dc.date.available | 2016-09-21T10:34:59Z | |
dc.date.issued | 2016-06-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/162727 | |
dc.description | Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | El projecte de treball que es presenta a continuació s’enfoca dintre de l’educació per a la diversitat. Es treballen tres tipus: la diversitat funcional, la cultural i d’aspecte físic, les quals estan notablement presents en l’ entorn escolar. Amb l’objectiu general d’incrementar el respecte dels alumnes participants cap als tres tipus de diversitats abans nomenades. I a més a més, aconseguir utilitzar les noves tecnologies com a eina educativa, aprendre a cooperar amb la resta de companys i respectar el torn de paraula. Aquests objectius es volen assolir mitjançant una eina tecnològica i innovadora com és la visualització de curtmetratges i la pràctica de diferents tècniques didàctiques: la tècnica cooperativa de lectura compartida, la de participació activa com el role playing, i per últim, la més utilitzada, la tècnica de comunicació persuasiva de Phillips 6/6. Per tal d’analitzar la consecució dels objectius, s’han utilitzat diversos instruments d’avaluació: el qüestionari, el diari de classe i l’escala d’estimació per observar clarament el canvi d’actitud front a la diversitat. Davant els resultats positius aconseguits, es fa evident la necessitat de l’actualització de l’educació, utilitzant la tecnologia i les tècniques col·lectives com a vehicl | ca_CA |
dc.format.extent | 34 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Educació | ca_CA |
dc.subject | Diversitat | ca_CA |
dc.subject | Valors | ca_CA |
dc.subject | Curtmetratges | ca_CA |
dc.subject | Tècniques didàctiques | ca_CA |
dc.title | Curtmetratges i valors: aprendre a respectar la diversitat | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840