Curtmetratges i valors: aprendre a respectar la diversitat
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/162727/TFG_2015_Serrano_Ram%c3%adrezC.pdf.jpg?sequence=7&isAllowed=y)
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Curtmetratges i valors: aprendre a respectar la diversitatAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Sales Ciges, AuxiliadoraTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2016-06-21Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El projecte de treball que es presenta a continuació s’enfoca dintre de l’educació per a la diversitat. Es treballen tres tipus: la diversitat funcional, la cultural i d’aspecte físic, les quals estan notablement ... [+]
El projecte de treball que es presenta a continuació s’enfoca dintre de l’educació per a la diversitat. Es treballen tres tipus: la diversitat funcional, la cultural i d’aspecte físic, les quals estan notablement presents en l’ entorn escolar. Amb l’objectiu general d’incrementar el respecte dels alumnes participants cap als tres tipus de diversitats abans nomenades. I a més a més, aconseguir utilitzar les noves tecnologies com a eina educativa, aprendre a cooperar amb la resta de companys i respectar el torn de paraula.
Aquests objectius es volen assolir mitjançant una eina tecnològica i innovadora com és la visualització de curtmetratges i la pràctica de diferents tècniques didàctiques: la tècnica cooperativa de lectura compartida, la de participació activa com el role playing, i per últim, la més utilitzada, la tècnica de comunicació persuasiva de Phillips 6/6.
Per tal d’analitzar la consecució dels objectius, s’han utilitzat diversos instruments d’avaluació: el qüestionari, el diari de classe i l’escala d’estimació per observar clarament el canvi d’actitud front a la diversitat. Davant els resultats positius aconseguits, es fa evident la necessitat de l’actualització de l’educació, utilitzant la tecnologia i les tècniques col·lectives com a vehicl [-]
Subject
Description
Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: