Mostrar el registro sencillo del ítem
La millora de l'actitud a l'aula a través del puzle d'Aronson
dc.contributor | Doménech Vidal, Ana | |
dc.contributor.author | Agut Jara, Sandra | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-07-26T12:24:59Z | |
dc.date.available | 2016-07-26T12:24:59Z | |
dc.date.issued | 2016-06-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/161939 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’aprenentatge cooperatiu(AC) té cada vegada més pes en l’educació, sobretot a primària. Per aquest motiu, és important conèixer els comportaments que els nostres alumnes adopten davant d'una metodologia diferent de la tradicional. Amb aquest treball es pretén conèixer si aquesta tècnica cooperativa, el Puzle d'Aronson, és adequada per a aconseguir que els alumnes tinguen una actitud més positiva i participativa a l'hora de treballar en l'aula. Per a realitzar-lo, s’ha comptat amb la participació activa d'una classe de 25 alumnes de 2º de primària del col·legi Botànic Calduch. Per tant, s’ha dut a terme una unitat concreta de Socials utilitzant el treball cooperatiu dins de l'aula. Per a la interpretació dels resultats s’han utilitzat mètodes d'observació directa, com el diari de camp, ja que el més important és observar l'actitud amb la qual els alumnes treballen. A més, per a descobrir també l'opinió dels alumnes s’ha passat un qüestionari amb diverses preguntes, per tal de conèixer de primera mà com s'han sentit ells treballant d'aquesta manera en l’aula. Els resultats obtinguts ens diuen que utilitzant una tècnica com és la del Puzle d'Aronson, l’interès i l'ajuda entre companys augmenta considerablement, ja que l’actitud per part de l’alumnat és molt positiva. | ca_CA |
dc.format.extent | 22 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | puzle d’Aronson | ca_CA |
dc.subject | actitud | ca_CA |
dc.subject | educació primària | ca_CA |
dc.title | La millora de l'actitud a l'aula a través del puzle d'Aronson | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1461]
MP1040; MP1840