Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorDoménech Vidal, Ana
dc.contributor.authorAgut Jara, Sandra
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-07-26T12:24:59Z
dc.date.available2016-07-26T12:24:59Z
dc.date.issued2016-06-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/161939
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractL’aprenentatge cooperatiu(AC) té cada vegada més pes en l’educació, sobretot a primària. Per aquest motiu, és important conèixer els comportaments que els nostres alumnes adopten davant d'una metodologia diferent de la tradicional. Amb aquest treball es pretén conèixer si aquesta tècnica cooperativa, el Puzle d'Aronson, és adequada per a aconseguir que els alumnes tinguen una actitud més positiva i participativa a l'hora de treballar en l'aula. Per a realitzar-lo, s’ha comptat amb la participació activa d'una classe de 25 alumnes de 2º de primària del col·legi Botànic Calduch. Per tant, s’ha dut a terme una unitat concreta de Socials utilitzant el treball cooperatiu dins de l'aula. Per a la interpretació dels resultats s’han utilitzat mètodes d'observació directa, com el diari de camp, ja que el més important és observar l'actitud amb la qual els alumnes treballen. A més, per a descobrir també l'opinió dels alumnes s’ha passat un qüestionari amb diverses preguntes, per tal de conèixer de primera mà com s'han sentit ells treballant d'aquesta manera en l’aula. Els resultats obtinguts ens diuen que utilitzant una tècnica com és la del Puzle d'Aronson, l’interès i l'ajuda entre companys augmenta considerablement, ja que l’actitud per part de l’alumnat és molt positiva.ca_CA
dc.format.extent22 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectaprenentatge cooperatiuca_CA
dc.subjectpuzle d’Aronsonca_CA
dc.subjectactitudca_CA
dc.subjecteducació primàriaca_CA
dc.titleLa millora de l'actitud a l'aula a través del puzle d'Aronsonca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España