La millora de l'actitud a l'aula a través del puzle d'Aronson
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
La millora de l'actitud a l'aula a través del puzle d'AronsonAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Doménech Vidal, AnaTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2016-06-22Publisher
Universitat Jaume IAbstract
L’aprenentatge cooperatiu(AC) té cada vegada més pes en l’educació, sobretot a primària. Per aquest motiu, és important conèixer els comportaments que els nostres alumnes adopten davant d'una metodologia diferent de ... [+]
L’aprenentatge cooperatiu(AC) té cada vegada més pes en l’educació, sobretot a primària. Per aquest motiu, és important conèixer els comportaments que els nostres alumnes adopten davant d'una metodologia diferent de la tradicional. Amb aquest treball es pretén conèixer si aquesta tècnica cooperativa, el Puzle d'Aronson, és adequada per a aconseguir que els alumnes tinguen una actitud més positiva i participativa a l'hora de treballar en l'aula. Per a realitzar-lo, s’ha comptat amb la participació activa d'una classe de 25 alumnes de 2º de primària del col·legi Botànic Calduch. Per tant, s’ha dut a terme una unitat concreta de Socials utilitzant el treball cooperatiu dins de l'aula. Per a la interpretació dels resultats s’han utilitzat mètodes d'observació directa, com el diari de camp, ja que el més important és observar l'actitud amb la qual els alumnes treballen. A més, per a descobrir també l'opinió dels alumnes s’ha passat un qüestionari amb diverses preguntes, per tal de conèixer de primera mà com s'han sentit ells treballant d'aquesta manera en l’aula. Els resultats obtinguts ens diuen que utilitzant una tècnica com és la del Puzle d'Aronson, l’interès i l'ajuda entre companys augmenta considerablement, ja que l’actitud per part de l’alumnat és molt positiva. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: