Art i tecnologia: una experiència de desenvolupament de la creativitat en 2n de primària
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Art i tecnologia: una experiència de desenvolupament de la creativitat en 2n de primàriaAutoría
Tutor/Supervisor
Adell Segura, JordiTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2014Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest treball es presenta una experiència educativa innovadora, desenvolupada a partir d’un
projecte de centre en un col·legi d’educació infantil i primària, on han participat totes les aules per
tal de portar ... [+]
En aquest treball es presenta una experiència educativa innovadora, desenvolupada a partir d’un
projecte de centre en un col·legi d’educació infantil i primària, on han participat totes les aules per
tal de portar a terme aquest repte. Un dels principals problemes en l’educació es la poca connexió
significativa entre els coneixements apresos i la seva utilitat en la vida quotidiana. Basant-nos en
aquesta realitat s’ha dut a terme aquest projecte que vincula aspectes tant importants com
innovadors.
A continuació es presenta el desenvolupament de l’activitat de forma detallada, així com els
resultats del treball realitzat i un anàlisi de tot el procés realitzat. Es tracta d’una experiència
educativa interdisciplinar, basada en la utilització de les noves tecnologies com a eina per millorar
l’aprenentatge, i en la que s’ha utilitzat una metodologia basada en l’aprenentatge per projectes, ja
que s’entenen els estudiants com el centre del procés d’aprenentatge i es busca partir del seu
interès. Finalment, s’ha fomentat el treball cooperatiu dels alumnes per tal d’aconseguir un resultat
d’una major qualitat. [-]
In this project we present an innovating educative experience, developed through a school project
in a Primary School; this project has involved all classrooms and teachers to carry out this
challenge. One of the ... [+]
In this project we present an innovating educative experience, developed through a school project
in a Primary School; this project has involved all classrooms and teachers to carry out this
challenge. One of the biggest problems in education is the poor significative connection between
the knowledge learned and their usefulness in everyday life, based on this reality; we have
developed this project linking aspects as important as innovate.
Then, we present the development of activities in detail, the results of the carried out project and
the analysis of the developed process. It is an interdisciplinary educational experience based on
the use of the technologies as a tool to enhance learning, we used a project-based-learning (PBL)
where the students are the base of the learning process and we are looking for their interest to
start the project. Finally, we promote the cooperative work system to get a better result with a
better quality. [-]
Palabras clave / Materias
Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | Bachelor's Degree in Primary Education | Creatividad | Nuevas tecnologías | Trabajo cooperativo | Aprendizaje por proyectos | Educación primaria | Ensenyament primari | Innovacions tecnològiques | Aprenentatge | Creativitat en els infants
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess