Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorAdell Segura, Jordi
dc.contributor.authorLlidó Bonet, Pablo
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-06-14T06:53:33Z
dc.date.available2016-06-14T06:53:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/160671
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball es presenta una experiència educativa innovadora, desenvolupada a partir d’un projecte de centre en un col·legi d’educació infantil i primària, on han participat totes les aules per tal de portar a terme aquest repte. Un dels principals problemes en l’educació es la poca connexió significativa entre els coneixements apresos i la seva utilitat en la vida quotidiana. Basant-nos en aquesta realitat s’ha dut a terme aquest projecte que vincula aspectes tant importants com innovadors. A continuació es presenta el desenvolupament de l’activitat de forma detallada, així com els resultats del treball realitzat i un anàlisi de tot el procés realitzat. Es tracta d’una experiència educativa interdisciplinar, basada en la utilització de les noves tecnologies com a eina per millorar l’aprenentatge, i en la que s’ha utilitzat una metodologia basada en l’aprenentatge per projectes, ja que s’entenen els estudiants com el centre del procés d’aprenentatge i es busca partir del seu interès. Finalment, s’ha fomentat el treball cooperatiu dels alumnes per tal d’aconseguir un resultat d’una major qualitat.ca_CA
dc.description.abstractIn this project we present an innovating educative experience, developed through a school project in a Primary School; this project has involved all classrooms and teachers to carry out this challenge. One of the biggest problems in education is the poor significative connection between the knowledge learned and their usefulness in everyday life, based on this reality; we have developed this project linking aspects as important as innovate. Then, we present the development of activities in detail, the results of the carried out project and the analysis of the developed process. It is an interdisciplinary educational experience based on the use of the technologies as a tool to enhance learning, we used a project-based-learning (PBL) where the students are the base of the learning process and we are looking for their interest to start the project. Finally, we promote the cooperative work system to get a better result with a better quality.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectCreatividadca_CA
dc.subjectNuevas tecnologíasca_CA
dc.subjectTrabajo cooperativoca_CA
dc.subjectAprendizaje por proyectosca_CA
dc.subjectEducación primariaca_CA
dc.subject.otherEnsenyament primarica_CA
dc.subject.otherInnovacions tecnològiquesca_CA
dc.subject.otherAprenentatgeca_CA
dc.subject.otherCreativitat en els infantsca_CA
dc.titleArt i tecnologia: una experiència de desenvolupament de la creativitat en 2n de primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem