Mostrar el registro sencillo del ítem
Art i tecnologia: una experiència de desenvolupament de la creativitat en 2n de primària
dc.contributor | Adell Segura, Jordi | |
dc.contributor.author | Llidó Bonet, Pablo | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-06-14T06:53:33Z | |
dc.date.available | 2016-06-14T06:53:33Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/160671 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest treball es presenta una experiència educativa innovadora, desenvolupada a partir d’un projecte de centre en un col·legi d’educació infantil i primària, on han participat totes les aules per tal de portar a terme aquest repte. Un dels principals problemes en l’educació es la poca connexió significativa entre els coneixements apresos i la seva utilitat en la vida quotidiana. Basant-nos en aquesta realitat s’ha dut a terme aquest projecte que vincula aspectes tant importants com innovadors. A continuació es presenta el desenvolupament de l’activitat de forma detallada, així com els resultats del treball realitzat i un anàlisi de tot el procés realitzat. Es tracta d’una experiència educativa interdisciplinar, basada en la utilització de les noves tecnologies com a eina per millorar l’aprenentatge, i en la que s’ha utilitzat una metodologia basada en l’aprenentatge per projectes, ja que s’entenen els estudiants com el centre del procés d’aprenentatge i es busca partir del seu interès. Finalment, s’ha fomentat el treball cooperatiu dels alumnes per tal d’aconseguir un resultat d’una major qualitat. | ca_CA |
dc.description.abstract | In this project we present an innovating educative experience, developed through a school project in a Primary School; this project has involved all classrooms and teachers to carry out this challenge. One of the biggest problems in education is the poor significative connection between the knowledge learned and their usefulness in everyday life, based on this reality; we have developed this project linking aspects as important as innovate. Then, we present the development of activities in detail, the results of the carried out project and the analysis of the developed process. It is an interdisciplinary educational experience based on the use of the technologies as a tool to enhance learning, we used a project-based-learning (PBL) where the students are the base of the learning process and we are looking for their interest to start the project. Finally, we promote the cooperative work system to get a better result with a better quality. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Creatividad | ca_CA |
dc.subject | Nuevas tecnologías | ca_CA |
dc.subject | Trabajo cooperativo | ca_CA |
dc.subject | Aprendizaje por proyectos | ca_CA |
dc.subject | Educación primaria | ca_CA |
dc.subject.other | Ensenyament primari | ca_CA |
dc.subject.other | Innovacions tecnològiques | ca_CA |
dc.subject.other | Aprenentatge | ca_CA |
dc.subject.other | Creativitat en els infants | ca_CA |
dc.title | Art i tecnologia: una experiència de desenvolupament de la creativitat en 2n de primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840