Tallers experimentals de Física i Química a l'aula d'Infantil
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Tallers experimentals de Física i Química a l'aula d'InfantilAutoría
Tutor/Supervisor
Collado Lozano, ManuelTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2015-06Editor
Universitat Jaume IResumen
Donada la importància de l’analfabetisme científic i tecnològic en l’actualitat, l’objectiu d’aquest Treball de Fi de Grau és endinsar als alumnes d’infantil a descobrir la ciència mitjançant diversos tallers experi ... [+]
Donada la importància de l’analfabetisme científic i tecnològic en l’actualitat, l’objectiu d’aquest Treball de Fi de Grau és endinsar als alumnes d’infantil a descobrir la ciència mitjançant diversos tallers experimentals. En aquests tallers es pretén estimular els sentits, conèixer l’experimentació directa, oferir diferents possibilitats de descobriment, aprendre qualitats d’alguns elements del nostre entorn i descobrir les diferents sensacions i experiències. Per tant, els infants s’iniciaran en el procés científic mitjançant quatre tallers experimentals on es treballaran conceptes com: la massa, el pes, la solubilitat i la densitat amb diferents líquids i objectes, a través dels quals els nens/es hauran de formular-se preguntes que han d’experimentar, i realitzar diferents processos cognitius per poder resoldre-les. A través d’aquest TFG els xiquets/es mitjançant el joc manipularan i experimentaran i per ells sols descobriran el món que els envolta d’una forma lúdica i atractiva fomentant la seua autonomia. [-]
Given the importance of scientific and technological illiteracy today, the aim of this work is to delve Final Year student’s child to discover science by several experimental workshops. These workshops are intended ... [+]
Given the importance of scientific and technological illiteracy today, the aim of this work is to delve Final Year student’s child to discover science by several experimental workshops. These workshops are intended to stimulate the senses, make direct experimentation, offer different possibilities for discovery, learning qualities of some elements of our environment and discover the different feelings and experiences. Therefore, children will begin in the scientific process through four experimental workshops where concepts how they work: the excessive, weight, solubility and density with different liquids and objects, through which children will have to formulated questions that have to experience and realize different cognitive processes to resolve them. Through this child TFG handled through the game and experience and they just discover the world around them in a fun and engaging way promoting their autonomy. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: