Tallers experimentals de Física i Química a l'aula d'Infantil
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Tallers experimentals de Física i Química a l'aula d'InfantilAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Collado Lozano, ManuelTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2015-06Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Donada la importància de l’analfabetisme científic i tecnològic en l’actualitat, l’objectiu d’aquest Treball de Fi de Grau és endinsar als alumnes d’infantil a descobrir la ciència mitjançant diversos tallers experi ... [+]
Donada la importància de l’analfabetisme científic i tecnològic en l’actualitat, l’objectiu d’aquest Treball de Fi de Grau és endinsar als alumnes d’infantil a descobrir la ciència mitjançant diversos tallers experimentals. En aquests tallers es pretén estimular els sentits, conèixer l’experimentació directa, oferir diferents possibilitats de descobriment, aprendre qualitats d’alguns elements del nostre entorn i descobrir les diferents sensacions i experiències. Per tant, els infants s’iniciaran en el procés científic mitjançant quatre tallers experimentals on es treballaran conceptes com: la massa, el pes, la solubilitat i la densitat amb diferents líquids i objectes, a través dels quals els nens/es hauran de formular-se preguntes que han d’experimentar, i realitzar diferents processos cognitius per poder resoldre-les. A través d’aquest TFG els xiquets/es mitjançant el joc manipularan i experimentaran i per ells sols descobriran el món que els envolta d’una forma lúdica i atractiva fomentant la seua autonomia. [-]
Given the importance of scientific and technological illiteracy today, the aim of this work is to delve Final Year student’s child to discover science by several experimental workshops. These workshops are intended ... [+]
Given the importance of scientific and technological illiteracy today, the aim of this work is to delve Final Year student’s child to discover science by several experimental workshops. These workshops are intended to stimulate the senses, make direct experimentation, offer different possibilities for discovery, learning qualities of some elements of our environment and discover the different feelings and experiences. Therefore, children will begin in the scientific process through four experimental workshops where concepts how they work: the excessive, weight, solubility and density with different liquids and objects, through which children will have to formulated questions that have to experience and realize different cognitive processes to resolve them. Through this child TFG handled through the game and experience and they just discover the world around them in a fun and engaging way promoting their autonomy. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: