Mostrar el registro sencillo del ítem
Educació per a la salut, realitat o ficció?
dc.contributor | Meseguer Costa, Sergio | |
dc.contributor.author | Sabater Centelles, Carolina | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2015-08-28T10:19:47Z | |
dc.date.available | 2015-08-28T10:19:47Z | |
dc.date.issued | 2015-07-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/130405 | |
dc.description | Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP139. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’objectiu general d’aquest treball final de màster és conéixer els comportaments i actituds amb la salut dels i les estudiants per tal de poder avaluar la competència de l’Educació per a la Salut. La investigació s’ha desenvolupat en l’IES Bovalar de Castelló de la Plana. L’Educació per a la Salut és qualsevol combinació d’experiències educatives dissenyades per a predisposar, capacitar i reforçar adopcions voluntàries de comportaments individuals o col·lectius que condueixen a la salut. Tracta d’oferir a l’alumnat informació, producció d’actituds positives, promoció d’hàbits i comportaments saludables. Ha de promoure la responsabilitat individual i col·lectiva per a la presa de decisions a través de l’anàlisi de les alternatives i les seues conseqüències i ha d’augmentar la capacitat d’interrelació. Aquesta investigació sorgeix de la idea que l’Educació per a la Salut en l’Educació Secundària és insuficient. Mitjançant la realització d’una enquesta s’ha volgut realitzar una radiografia dels coneixements, inquietuds, temors i competències adquirides durant el pas dels alumnes per l’Educació Secundària Obligatòria. Avui en dia, l’educació ha de ser capaç de reaccionar i respondre a les canviants necessitats i a les demandes que plantegen les persones i els grups socials. L’educació ha de progressar i desenvolupar-se conjuntament amb la comunitat, ja que l’educació és l’utensili per a millorar la condició humana i de la vida col·lectiva. Les societats actuals atorguen gran importància a l’educació que reben els jovents, perquè d’ella depén tant el benestar individual com el col·lectiu. És aquesta la raó per la qual com a docent cal reflexionar i conéixer quines són les necessitats que requereixen els nostres estudiants, elements actius del procés d’ensenyament-aprenentatge, per poder adquirir les competències bàsiques assignades en aquesta etapa | ca_CA |
dc.format.extent | 54 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Educació per a la salut, realitat o ficció? | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809