Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMeseguer Costa, Sergio
dc.contributor.authorSabater Centelles, Carolina
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2015-08-28T10:19:47Z
dc.date.available2015-08-28T10:19:47Z
dc.date.issued2015-07-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/130405
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP139. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractL’objectiu general d’aquest treball final de màster és conéixer els comportaments i actituds amb la salut dels i les estudiants per tal de poder avaluar la competència de l’Educació per a la Salut. La investigació s’ha desenvolupat en l’IES Bovalar de Castelló de la Plana. L’Educació per a la Salut és qualsevol combinació d’experiències educatives dissenyades per a predisposar, capacitar i reforçar adopcions voluntàries de comportaments individuals o col·lectius que condueixen a la salut. Tracta d’oferir a l’alumnat informació, producció d’actituds positives, promoció d’hàbits i comportaments saludables. Ha de promoure la responsabilitat individual i col·lectiva per a la presa de decisions a través de l’anàlisi de les alternatives i les seues conseqüències i ha d’augmentar la capacitat d’interrelació. Aquesta investigació sorgeix de la idea que l’Educació per a la Salut en l’Educació Secundària és insuficient. Mitjançant la realització d’una enquesta s’ha volgut realitzar una radiografia dels coneixements, inquietuds, temors i competències adquirides durant el pas dels alumnes per l’Educació Secundària Obligatòria. Avui en dia, l’educació ha de ser capaç de reaccionar i respondre a les canviants necessitats i a les demandes que plantegen les persones i els grups socials. L’educació ha de progressar i desenvolupar-se conjuntament amb la comunitat, ja que l’educació és l’utensili per a millorar la condició humana i de la vida col·lectiva. Les societats actuals atorguen gran importància a l’educació que reben els jovents, perquè d’ella depén tant el benestar individual com el col·lectiu. És aquesta la raó per la qual com a docent cal reflexionar i conéixer quines són les necessitats que requereixen els nostres estudiants, elements actius del procés d’ensenyament-aprenentatge, per poder adquirir les competències bàsiques assignades en aquesta etapaca_CA
dc.format.extent54 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleEducació per a la salut, realitat o ficció?ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem