Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMoliner Miravet, Lidón
dc.contributorMartí Puig, Manuel
dc.contributor.authorSerret Segura, Andreu
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-07-24T11:06:28Z
dc.date.available2015-07-24T11:06:28Z
dc.date.issued2015-07-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/129105
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW021. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractEl present article naix després de conjugar els relats de dos persones; un home i una dona de 88 i 84 anys respectivament, que van conviure en una mateixa realitat educativa. Aquestes dos persones van viure l’experiència educativa d’una de les escoles rurals del terme de Morella a les acaballes de la Segona República espanyola. Concretament, va ser en la dena dels Llivis, una zona habitada pràcticament en la seua totalitat per masovers i que entre moltes altres feines s’esforçaven per oferir un servei educatiu als seus veïns i veïnes més joves. Així doncs, l’article intenta mostrar quines eren les principals característiques d’aquest servei educatiu i conèixer quins eren els factors i circumstàncies que el condicionaven. La persona encarregada de portar a terme la tasca de l’ensenyament, la gran diversitat que hi havia en l’escola o el pas de la Guerra Civil seran alguns dels temes que s’abordaran en aquesta investigació. Observarem per tant, que la situació dels Llivis distava molt d’allò que es propugnava a la resta de l’estat.ca_CA
dc.description.abstractThis article comes from two stories, which were told by two people, a man of 88 years old and a woman of 84. Both had the same educational experience: they studied in a rural school near Morella at the end of the Second Spanish Republic. This school was located in “la dena dels Llivis”, an area mainly inhabited by tenant farmers who made great efforts to educate the children who lived there. Therefore this article tries to show which the main characteristics of this kind of education were and to get to know which factors and circumstances determined it. The person who was in charge of the education, the great diversity that could be found in the school or the civil war are some of the subjects presented in this research. We will observe thus, that the situation lived in “els Llivis” was very different than the one lived in the rest of the countryca_CA
dc.format.extent23 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectExperiència educativaca_CA
dc.subjectMasoversca_CA
dc.subjectRelatsca_CA
dc.subjectSegona Repúblicaca_CA
dc.subjectDiversitatca_CA
dc.subjectGuerra Civilca_CA
dc.subjectEducational experienceca_CA
dc.subjectTenant farmersca_CA
dc.subjectStoriesca_CA
dc.subjectSecond Republicca_CA
dc.subjectDiversityca_CA
dc.subjectCivil Warca_CA
dc.titleL'educació de les acaballes de la Segona República als Masos de Morella: revivint l'escola dels Llivisca_CA
dc.title.alternativeThe education at the end of the Second Republic in the farmhouses of Morella: reviving the school in “Els Llivis”ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem