Mostrar el registro sencillo del ítem
Estudi de cas: trastorn de l'espectre autista N3: mètode adaptat per a ensenyar a llegir i a escriure
dc.contributor | Barrios Roda, José Luis | |
dc.contributor | Sales Miralles, Higini | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.contributor.author | Segarra Nebot, Anna | |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T08:23:02Z | |
dc.date.available | 2015-01-27T08:23:02Z | |
dc.date.issued | 2014-11-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/113340 | |
dc.description | Treball final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | El llenguatge és una eina important per a l’aprenentatge de determinats coneixements i habilitats. Tot i això, ens podem trobar alumnes que no disposen de llenguatge oral, aleshores, en aquestos casos, el llenguatge escrit es pot convertir en una alternativa per a substituir-lo. Per aquest motiu, és important conscienciar als docents que el mètode d’ensenyament de la lectura no és igual per a tots els alumnes sinó que cal tenir en compte les destreses personals i les dificultats que puguen tindre. La intervenció plantejada en aquest treball es basa en l’adaptació del mètode de lectura i escriptura a les necessitats i característiques d’un nen diagnosticat amb Trastorn Autista (DSM-V: Trastorn de l’Espectre Autista N3), en la qual es treballa la lectura de forma global a través de l’associació de paraules escrites amb la seua representació pictòrica. L’objectiu principal d’aquest treball és ensenyar a llegir a nens que tenen dificultats utilitzant el mètode alfabètic, al mateix temps que se’ls ofereixen diversos instruments de comunicació i d’adquisició de la llengua oral i conseqüentment, un mitjà per a l’aprenentatge. Els resultats han sigut molt satisfactoris, mostrant una bona evolució de l’aprenentatge del nen. El qual ha sigut possible gràcies a l’adaptació del mètode per a aprofitar els punts forts del xiquet, en aquest cas, la seua gran capacitat de memòria visual i associativa. | ca_CA |
dc.format.extent | 67 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Psicopedagogia | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Psicopedagogía | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Educational Psychology | ca_CA |
dc.title | Estudi de cas: trastorn de l'espectre autista N3: mètode adaptat per a ensenyar a llegir i a escriure | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Master Universitari en Psicopedagogia [234]
SAW020, SAW021, SAW022, SAW023