Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorBarrios Roda, José Luis
dc.contributorSales Miralles, Higini
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.contributor.authorSegarra Nebot, Anna
dc.date.accessioned2015-01-27T08:23:02Z
dc.date.available2015-01-27T08:23:02Z
dc.date.issued2014-11-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/113340
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractEl llenguatge és una eina important per a l’aprenentatge de determinats coneixements i habilitats. Tot i això, ens podem trobar alumnes que no disposen de llenguatge oral, aleshores, en aquestos casos, el llenguatge escrit es pot convertir en una alternativa per a substituir-lo. Per aquest motiu, és important conscienciar als docents que el mètode d’ensenyament de la lectura no és igual per a tots els alumnes sinó que cal tenir en compte les destreses personals i les dificultats que puguen tindre. La intervenció plantejada en aquest treball es basa en l’adaptació del mètode de lectura i escriptura a les necessitats i característiques d’un nen diagnosticat amb Trastorn Autista (DSM-V: Trastorn de l’Espectre Autista N3), en la qual es treballa la lectura de forma global a través de l’associació de paraules escrites amb la seua representació pictòrica. L’objectiu principal d’aquest treball és ensenyar a llegir a nens que tenen dificultats utilitzant el mètode alfabètic, al mateix temps que se’ls ofereixen diversos instruments de comunicació i d’adquisició de la llengua oral i conseqüentment, un mitjà per a l’aprenentatge. Els resultats han sigut molt satisfactoris, mostrant una bona evolució de l’aprenentatge del nen. El qual ha sigut possible gràcies a l’adaptació del mètode per a aprofitar els punts forts del xiquet, en aquest cas, la seua gran capacitat de memòria visual i associativa.ca_CA
dc.format.extent67 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.titleEstudi de cas: trastorn de l'espectre autista N3: mètode adaptat per a ensenyar a llegir i a escriureca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


Ministerio Este proyecto ha recibido una ayuda de la Dirección General del Libro, Archivos y Bibliotecas del Ministerio de Cultura.
DSpace
Metadatos sujetos a :Public Domain | Información y consultas:biblioteca@uji.es | Centro de seguridad y privacidad | Nota legal
Universitat Jaume I - Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, España - Tel.: +34 964 72 87 61 Fax: +34 964 72 87 78