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Mostrando ítems 1-7 de 7
Plan de Comunicación: Sunllas
(Universitat Jaume I, 2017-07-07)
The final thesis that follows, depicts a launch communication plan for Sunllas, a newly
created design which is manufactured and commercialized within a new concept of
shoe “Made in Spain” which its commercialization ...
Gugu.es: a critical analysis
(Universitat Jaume I, 2017-06-09)
The purpose of this project is to give a proposal for the company Pérez Cardán, S.L. to
improve the online service that
the company has
available in the website:
gugu.es
. In
order to do so, it will be ...
Proyecto empresarial “K-Zel”
(Universitat Jaume I, 2020-06-22)
El siguiente Trabajo de Final de Grado se corresponde con un proyecto
de la modalidad B, que abarca la creación, diseño y funcionamiento de
una empresa con un producto interesante y cuya actividad sea viable.
Somos un ...
Business project of "productos Castellón online"
(Universitat Jaume I, 2016-07-12)
Throughout the following work has analyzed the viability of a newly created company,
"Castellón Online Products", dedicated to the online sale of typical and local products
in the province of Castellon. It has emphasized ...
Plan de comunicación: shedmarks.es
(Universitat Jaume I, 2016-07-04)
El siguiente trabajo consiste en un plan de comunicación para la empresa
shedmarks.es, un e commerce dedicado a la venta online de accesorios y ropa
para el trail, trailrunning, running, alpinismo, senderismo y montañismo. ...
Plan de comunicación para Perfumerías Garrote
(Universitat Jaume I, 2015-06-12)
Perfumerías Garrote se define como una compañía de perfumes y cosméticos, de
capital 100% español y familiar, la cual tiene por objetivo satisfacer las
necesidades del cuidado personal y productos de belleza. ...
La comunicación de los portales de descuentos y cupones a través de Facebook
(AdComunica, 2012)
Electronic commerce and 2.0 platforms growth has been accompanied by the
emergence and development of web sites which are notable for offering users
products and services with attractive discounts or promotions. The aim ...