• openAccess   La adaptación digital de la radio y sus nuevos espacios publicitarios: el caso de Audiobranded 

      Breva-Franch, Eva; Lupión Robles, Mario Societat Catalana de Comunicació (2020-11)
      La llegada de internet en la comunicación ha provocado numerosos movimientos en todos los medios en materia de formato, distribución de contenidos y configuración de espacios publicitarios. Esta tendencia ha hecho posible ...
    • openAccess   Benicassim. Te conocí Benicassim. Te descubrí Benicassim 

      Alcón Traver, José Noclafilms (1980)
      Publicitat turística del municipi de Benicàssim
    • openAccess   Brands as New Forms of Religiosity: the Case of the World of Red Bull 

      Gil-Soldevilla, Samuel; Palao Errando, José Antonio; Marzal Felici, Javier Universitat Ramon Llull (2014)
      Institutional religion’s loss of influence runs parallel to the emergence of the sa­cred in the secular. The transformation of the religious and the re-enchantment of the profane are also present in con­sumption, which is ...
    • openAccess   Els cossos de la dona com a espai de narratives de violència simbòlica 

      Aleixandre Becerra, José Publicacions de la Universitat Jaume I (2017)
      La globalització i la irrupció dels mitjans de comunicació de masses han imposat canvis sense precedents en el món en què vivim. La traducció, com a activitat comunicativa i acte de subversió del poder simbòlic, es ...
    • closedAccess   Estudi d’un anunci publicitari d’alimentació infantil 

      Aguayo García, Noelia Universitat Jaume I (2015-06-18)
      La publicitat ha anat guanyant importància en la societat, situant-se en una posició privilegiada d'influència a on milers d'infants accedeixen contínuament en les seves llars a través de la televisió. En aquest treball, ...
    • openAccess   La influència de l'art en els cartells publicitaris. Anàlisi i creació 

      Alemany Tena, Salomé Universitat Jaume I (2021-06-17)
      Aquest treball ha estat executat a partir de la idea de realitzar una intervenció en les ferramentes utilitzades per crear publicitat. Els camins que s'han de seguir per portar a terme aquesta proposta del cartell ...
    • closedAccess   Pla de comunicació per al grup de música Malagana 

      Torres Pallarés, Ivan Universitat Jaume I (2014-07-14)
      This communication plan explains about music communication. The group who I worked with him is Malagana. This music band is based on the style ska, reggae and punk from Borriol, Castellón. His music is characterized by ...