• closedAccess   Contes historiadors: un recurs per a l’aprenentatge de la història en educació primària 

      Sánchez Pla, Júlia Universitat Jaume I (2020-06-15)
      L’objectiu principal del treball consisteix a demostrar que, a través de la creació d’un conte, l’alumnat pot arribar a adquirir més coneixements d’història d’una forma més didàctica i divertida. Per aconseguir aquest ...
    • openAccess   La història de vida com a recurs didàctic en l'educació d'adults 

      Porcar Marmaneu, Lorena Universitat Jaume I (2017)
      El present treball aborda la problemàtica que troben molts professors i mestres per desenvolupar la seua professió als Centres d’Educació d’Adults. Tot i que l’Educació d’Adults està dintre del nostre sistema educatiu, ...
    • openAccess   L’actualització dels jocs tradicionals: una proposta d’intervenció pràctica. 

      Monfort Puig, Ramir Universitat Jaume I (2022-06-08)
      En el present treball de fi de grau (TFG) es pretén dissenyar una actualització dels jocs tradicionals a causa dels canvis que ha experimentat la societat en els darrers anys. Per aconseguir-ho, el que es farà és elaborar ...
    • closedAccess   Proposta d'una seqüència didàctica: creació d'un conte 

      Murcia Talamantes, Berta Universitat Jaume I (2017)
      A partir d’analitzar un llibre de text i la problemàtica que hi ha al voltant de l’estructura de les unitats didàctiques, l’objectiu d’aquest treball és la creació d’una seqüència didàctica diferent a la tradicional que ...
    • openAccess   Una seqüència didàctica: Llegim i fem contes 

      Cotanda Roselló, Desamparados Universitat Jaume I (2015-06-18)
      El treball que es presenta a continuació té com a objectiu final l'elaboració d'un conte. Per arribar a la creació d'aquest realitzarem, en primer lloc, un treball d'investigació al voltant de la problemàtica que trobem ...