ListarGrau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria por tema "identitat"
Mostrando ítems 1-5 de 5
-
MARA: Melodies arrelades per a l’aula de música
Universitat Jaume I (2019-06-20)La modalitat escollida per a realitzar aquest Treball Final de Grau és el model didàctic. El projecte MARA (Melodies arrelades per a l’aula de música) i l’objectiu d’aquest TFG és realitzar una proposta educativa per ... -
Proposta d'itinerari didàctic per treballar el paisatge, l'agricultura tradicional i les sénies de la Vall d'Alba
Universitat Jaume I (2023-06-07)El patrimoni i la història són elements clau que han de perdurar amb el pas del temps i de nosaltres depén que no caiguen en l’oblit. Aquests ens fan recordar els nostres orígens, d’on venim i per què som com som actualment. ... -
Quina és la rellevància que se li atorga a la dona en la música?
Universitat Jaume I (2019-07-10)Aquest treball mostra la creació d’una lletra coeducativa i igualitària a partir d’una ja existent, a més de fer més visible el paper de la dona en la música. Aprendre a treballar en equip i de manera cooperativa no és una ... -
Recurs didàctic d'intervenció en el patrimoni de Torreblanca
Universitat Jaume I (2019-06-19)La utilització del patrimoni cultural d’un lloc com a recurs didàctic pot obrir moltes possibilitats pel que fa a la difusió i el coneixement de la història local a l’etapa de primària. Aquest coneixement té la funció de ... -
ZOOMTRAT: Treballar la identitat, diversitat i empatia mitjançant plans i angles fotogràfics a partir de tres artistes
Universitat Jaume I (2020-06-12)Aquest document exposa informació sobre fotografia i com treballar la identitat, diversitat i empatia mitjançant plans i angles fotogràfics a partir de tres artistes. La metodologia utilitzada és una combinació d’autoeducació ...