ListarGrau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria por tema "història"
Mostrando ítems 1-7 de 7
-
Com treballar un recurs patrimonial a l'escola: El cicle de producció de l'oli d'oliva al poble de Càlig.
Universitat Jaume I (2022-06-09)Les fonts materials i immaterials del passat són un dels millors recursos didàctics per tal d’explicar les nocions del pas del temps, els canvis i les transformacions al llarg de la història. Aquestes tenen atribuït un ... -
Contes historiadors: un recurs per a l’aprenentatge de la història en educació primària
Universitat Jaume I (2020-06-15)L’objectiu principal del treball consisteix a demostrar que, a través de la creació d’un conte, l’alumnat pot arribar a adquirir més coneixements d’història d’una forma més didàctica i divertida. Per aconseguir aquest ... -
L'escola rural: passat, present i futur
Universitat Jaume I (2020-07-14)L'escola rural és una institució amb característiques pròpies i estretament lligada al context que l´envolta. Moltes d'aquestes escoles es troben aïllades, amb pocs recursos i veuen el seu futur incert a causa de l'escassa ... -
El patrimoni de la pedra en sec com a recurs d’ensenyament a l’escola
Universitat Jaume I (2023-06-07)La temàtica que planteja aquest treball és la proposta de treballar un recurs del paisatge a l’escola com és la pedra en sec. Aquesta, és una tècnica constructiva del territori valencià realitzada pels nostres avantpassats, ... -
Pedagogia i entorn: la ciutat com a recurs didàctic
Universitat Jaume I (2023-06-07)El present Treball de Fi de Grau (TFG) pretén mostrar des d’un punt de vista teòric i des de la perspectiva de la Didàctica de les Ciències Socials, la utilitat que té la ciutat com a recurs didàctic. Es vol mostrar els ... -
Proposta d'itinerari didàctic per treballar el paisatge, l'agricultura tradicional i les sénies de la Vall d'Alba
Universitat Jaume I (2023-06-07)El patrimoni i la història són elements clau que han de perdurar amb el pas del temps i de nosaltres depén que no caiguen en l’oblit. Aquests ens fan recordar els nostres orígens, d’on venim i per què som com som actualment. ... -
Proposta d'una seqüència didàctica: creació d'un conte
Universitat Jaume I (2017)A partir d’analitzar un llibre de text i la problemàtica que hi ha al voltant de l’estructura de les unitats didàctiques, l’objectiu d’aquest treball és la creació d’una seqüència didàctica diferent a la tradicional que ...