• openAccess   La didàctica de l'ortografía: un repte per als docents 

      Escobar Solsona, Carlos Universitat Jaume I (2015)
      En aquest treball final de grau es pretén analitzar, des d'un punt de vista teòric, les diferents metodologies que s'utilitzen per a l'ensenyament de l'ortografia i quines són les possibles solucions per a millorar el ...
    • closedAccess   Diferents eines d'avaluació desenvolupades simultàniament 

      Climent Martí, Alba Universitat Jaume I (2016-06-21)
      L´avaluació és un fet docent dins de l´educació que més repercuteix sobre l´alumnat. En aquesta, el paper del professor és molt important i al mateix temps complex. En Educació Física aquest acte sol ser més dificultós ...
    • closedAccess   L’avaluació de l’educació i intel·ligència emocional en educació primària 

      Goterris Vicent, Miriam Universitat Jaume I (2020-06-15)
      Actualment l’objectiu de l’educació és tant el desenvolupament cognitiu com el personal, per tant, l’educació emocional ha d’estar present. En aquest sentit, aquest treball consisteix en una recerca d’instruments que ...
    • openAccess   Mètodes d'avaluació de l'expressió escrita 

      Moreno Gutiérrez, Àgueda Universitat Jaume I (2017)
      Aquest treball sobre la redacció i com corregir i avaluar correctament un escrit esta basat en diferents models i mètodes que proposen diversos autors. Es reflexiona per una part sobre com s’ensenya a escriure un text ...