Listar Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria por título
-
Avaluació diagnòstica i propostes de millora del nivell motivacional de l'alumnat de primària a l'assignatura de matemàtiques
Universitat Jaume I (2020-05-12)La investigació està centrada a analitzar el perfil motivacional dels alumnes en l'etapa preadolescent, concretament 6è de primària, amb l'objectiu de descobrir les deficiències i les fortaleses que presenten els alumnes ... -
Avaluació diagnòstica i propostes de millora del nivell motivacional de l'alumnat de Primària en l'assignatura de matemàtiques
Universitat Jaume I (2020-06-12)El present estudi pretén investigar el perfil motivacional de l’alumnat preadolescent dels últims cursos de Primària, d’edats entre 11-12 anys, ja que, actualment en les aules el professorat es troba en problemes de ... -
Avaluació diagnòstica i propostes de millora en l'àmbit motivacional de l'alumne de Primària en l'assignatura d'Anglés
Universitat Jaume I (2021-06-22)L’objectiu principal d’aquest treball d’investigació és analitzar el perfil motivacional d’una classe de 5é de primària en relació amb l’assignatura d’anglés. A més a més, a partir dels resultats obtinguts, s’identificaran ... -
Avaluació d’un projecte d’educació emocional des d’un punt de vista inclusiu i d’atenció a la diversitat
Universitat Jaume I (2015-07-09)En aquest treball tracte d’avaluar un projecte que es va dur a terme en el col·legi públic de Betxí en el curs 2013/2014. En el projecte es va treballar la intel·ligència emocional la qual es va vincular amb natura, un ... -
Avaluació i millora de la competència comunicativa i relacional de l'alumna de pràctiques en l'àrea de ciències socials de primer curs de primària: "ahir, hui, demà"
Universitat Jaume I (2016-06-22)Una de les competències més importants a desenvolupar en el professorat actual és la de ser capaç de reflexionar i investigar sobre la pròpia pràctica docent. L’objectiu d'aquest TFG, se centra en l’avaluació formativa ... -
Àlbum i migració: una aproximació des de l’obra "Migrants" d’Issa Watanabe
Universitat Jaume I (2020-06-15) -
Balls tradicionals
Universitat Jaume I (2017-06-14) -
Les Bandes Sonores com a recurs per a l’aula de Primària
Universitat Jaume I (2015-06-14)En el present treball es una xicoteta mostra de com les bandes sonores potser un recurs per a l’aprenentatge de continguts de música en Educació Primària. En aquest treball s’ha elaborat una proposta didàctica innovadora ... -
Les barraques de pedra de Catí. Un recurs didàctic al món rural
Universitat Jaume I (2020-06-15)Ens trobem davant d’una societat que els darrers anys ha estat maltractant el món rural, deixant-lo de banda i aprofitant només els recursos dels entorns amb massificacions de gent. Per aquest motiu, en aquest treball ... -
La Batucada i la seva Aplicació a l'Aula
Universitat Jaume I (2014-06-24)S'ha introduït la idea de crear un treball pràctic a partir de la necessitat en l'escola de realitzar una immersió sistemàtica en diferents motius rítmics i sonors amb l'ús de conjunts instrumentals de percussió, com les ... -
El BEE-BOT como elemento de pensamiento matemático para, laberintos y recorridos
Universitat Jaume I (2018)El proyecto se ha llevado a cabo en un grupo de veinticinco alumnos de 1º de primaria de una escuela pública de Castellón. Los alumnos presentan comportamientos disruptivos que no favorecen al aprendizaje. El objetivo ... -
BENAMUSIC
Universitat Jaume I (2014-06-26) -
Beneficios de la actividad física en el rendimiento académico en escolares de Educación Primaria
Universitat Jaume I (2017-06-15)En el presente trabajo de investigación se ha realizado una revisión bibliográfica a partir de diferentes fuentes que permitan reforzar nuestro objetivo principal. Se pretende estudiar la relación existente entre la ... -
Beneficios de la utilización del aprendizaje cooperativo en el aula de primaria
Universitat Jaume I (2015-06-16)Este trabajo presenta un estudio sobre la aportación del trabajo cooperativo ante el individual en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Como punto de partida se ha enunciado la siguiente hipótesis: “¿El trabajo cooperativo ... -
Els beneficis de la música al trastorn de l'espectre autista. Estudi de cas
Universitat Jaume I (2021-07-08)En aquest estudi de tipus empíric, s'analitza la influència i els beneficis de l'educació musical en un subjecte que presenta Trastorn de l'Espectre Autista (TEA). Per poder realitzar-la s'ha utilitzat una metodologia ... -
Els beneficis de l’aprenentatge cooperatiu i interdisciplinari: Experiència amb el projecte LÒVA (L’Òpera com a Vehicle d’Aprenentatge)
Universitat Jaume I (2019-06-20)En el desenvolupament d'aquest treball es mostra la gran importància que té l'art en la nostra vida i com, mitjançant un projecte anomenat LÒVA (L'Òpera com a Vehicle d'Aprenentatge), es pot potenciar l'aprenentatge a ... -
Beneficis dels grups interactius i tertúlies literàries en els TEA
Universitat Jaume I (2017-06-14)La inclusió és una de les finalitats de l’educació; consisteix en acceptar, respectar i ensenyar a tots els alumnes per igual independentment de les seues característiques. Això sols es pot aconseguir utilitzant metodologies ... -
La bolsa de aseo en educación física: su trato y consideración (Educación Primaria)
Universitat Jaume I (2015-06-15)A lo largo de este documento pretendemos analizar la importancia de la higiene a través del uso de la bolsa de aseo para el mantenimiento de la salud aplicado a la Educación Física en Educación Primaria. Es primordial que ... -
El booktrailer como método para el fomento de la lectura
Universitat Jaume I (2016-06-22)¿Cómo fomentarías la lectura en las aulas de primaria, de una manera diferente? Ésta es la pregunta fundamental que se propone responder en este Trabajo de Final de Grado. Este estudio se engloba en un aula de cuarto de ... -
"Un buen director hace una buena escuela"
Universitat Jaume I (2014-07-14)