Listar Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria por título
-
El microensenyament aplicat a grups d’alumnes d’edats múltiples en l’assignatura d’educació física
Universitat Jaume I (2017-07-12)My Degree Final Project proposal consists in developing a theoretical assumption where we work with multi-age students in the area of Physical Education, using micro-education to achieve the objectives proposed. With a ... -
Migraciones a través del álbum Migrantes
Universitat Jaume I (2021-06-17)Este TFG estará vertebrado en teoría, práctica y profesionalización, todas las partes están entrelazadas entre sí. La primera parte la teórica se basa en la formación previa que presenta los docentes en LIJ. Se debe ser ... -
La millora de l'actitud a l'aula a través del puzle d'Aronson
Universitat Jaume I (2016-06-22)L’aprenentatge cooperatiu(AC) té cada vegada més pes en l’educació, sobretot a primària. Per aquest motiu, és important conèixer els comportaments que els nostres alumnes adopten davant d'una metodologia diferent de la ... -
La millora de l'aprenentatge de fraccions i resolució de problemes a través de material manipulatiu
Universitat Jaume I (2019-06-18)Al llarg d‟aquest punt vaig a explicar i justificar perquè he escollit treballar la resolució dels problemes matemàtics relacionant-los amb les fraccions en educació primària. Abans de realitzar aquest treball degut a que ... -
Millora de l'aprenentatge de les operacions bàsiques (divisions), amb una orientació inclusiva
Universitat Jaume I (2014-06-06)Vaig a centrar el meu TFG en una classe que està formada per vint-i-cinc alumnes d’entre deu i onze anys, és a dir, nascuts a l’any 2003 o 2004. A l’aula de 4t-B hi ha tres alumnes repetidors: dos d’ells van repetir en el ... -
Millora de la convivència mitjançant els reptes cooperatius
Universitat Jaume I (2019-06-18)Aquest Treball Final de Grau radica en un procés d’investigació-acció sobre una proposta didàctica en 4t curs d’educació primària, basada en el aprenentatge cooperatiu a través de reptes. Té com a objectiu fer arribar la ... -
Millorar l’ensenyança-aprenentatge de les matemàtiques en nens/es amb TDAH
Universitat Jaume I (2017-06-14) -
Mindfulness en educación: propuesta de intervención en 2º de Educación Primaria
Universitat Jaume I (2019-06-18)El presente trabajo de intervención se centra en la aplicación del Mindfulness, también conocido como Atención Plena en relación a las emociones. Se trata de una técnica que nos permite ser conscientes del momento presente ... -
Minecraft: Education Edition como recurso didáctico en las aulas
Universitat Jaume I (2020-06-12)La percepción social acerca de la influencia de los videojuegos es predominantemente negativa, hecho que se acentúa cuando el consumidor potencial es menor de edad. No obstante, la realidad presenta matices. ... -
Missatges en multillenguatges per a persones discapacitades
Universitat Jaume I (2018)Aquest treball analitza les dificultats que es troben les persones amb discapacitat per poder accedir a qualsevol tipus d'informació i formar part activa de la societat. Per a açò, s'ha partit dels diferents inconvenients ... -
Modelo de intervención cognitivo-conductual e interdisciplinar ante conductas disruptivas en el aula
Universitat Jaume I (2018)El presente trabajo de investigación, consiste en dar respuesta interdisciplinar, es decir, a través de todas las materias, ante las conductas disruptivas. Un procedimiento de actuación que interfiere para una mejora del ... -
Modelos pedagógicos en Educación Física. Propuesta de intervención en el aula basada en retos cooperativos para 5º de Primaria
Universitat Jaume I (2016-06-22)El aprendizaje cooperativo se entiende como aquel en el que los alumnos trabajan en pequeños grupos heterogéneos encaminados a conseguir el mismo objetivo y en el que para conseguirlo deben mirar por el bien del grupo ... -
La mort, concepte tabú : anàlisi de la concepció de la mort en xiquets i xiquetes de primària mitjançant les arts plàstiques
Universitat Jaume I (2016-07-12)La mort és un tema tabú per a la societat de hui en dia i, entre els adults, es tracta de silenciar o distorsionar per intentar disminuir el propi sofriment i el del que els envolten, incloent-hi els més menuts. S’ha ... -
Mostres barxeres de literatura popular i l'aplicació en Primer Curs d'Educació Primària
Universitat Jaume I (2018)En aquest Treball Final de Grau (TFG) es recullen algunes mostres de la literatura popular de Barx, situat a la Safor, per a comprovar si es poden aplicar a l’aula de Primer Curs d’Educació Primària. El col·legi on s’ha ... -
Mostres de la literatura popular de la Plana Alta i l’Alcalatén
Universitat Jaume I (2018)A continuació es presenta el Treball Final de Grau en Mestre/a d’Educació Primària vinculat amb l’assignatura de Didàctica de la Llengua i la Literatura catalana on s’exposa el següent tema: La literatura popular en ... -
Mostres de literatura popular d’Ador aplicades al primer curs de Primària
Universitat Jaume I (2018)El present treball pretén demostrar les aportacions positives de la literatura popular a primer de Primària. Per demostrar aquests objectius s’han dut a terme dues accions. Una primera acció és la recerca d’informació ... -
Motivació i metodologies utilitzades en Ciències Socials en Educació Primària a escoles de Vinaròs, Castelló
Universitat Jaume I (2019-07-08) -
La motivación de los niños y niñas y la implicación familiar, factores resilientes en la competencia lectora de alumnos de segundo de primaria
Universitat Jaume I (2015)La lectura es el aprendizaje más importante y complejo al que deben enfrentarse los estudiantes cuando inician su formación, de modo que existen numerosos alumnos que experimentan dificultades en su aprendizaje por diferentes ... -
Motivación en el alumnado de Educación Primaria en la realización de actividad física
Universitat Jaume I (2022-06-10)En el presente Trabajo de Final de Grado en primer lugar, se ha indagado mediante una revisión científica en la motivación que presenta el alumnado a la hora de realizar actividad física, concretamente en la etapa de ... -
Motivos de las niñas por la preferencia del patinete frente a la bicicleta en el programa Stars
Universitat Jaume I (2018)El siguiente Trabajo de Final de Grado se contextualiza en la aplicación del programa Stars en la localidad castellonense de la Vall d’Uixó. Las ciudades partícipes en este proyecto se están planteando cambios hacia un ...