Listar TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes por fecha de publicación
-
Influencia de l'actitud lingüística del professor en l'aprenentatge de llengües
Universitat Jaume I (2014-07-21)Aquest treball es centra en mostrar la importància de l’actitud del professor per a l’aprenentatge de llengües mitjançant l’argumentació teòrica d’investigadors tan reconeguts com Gardner i Krashen i també amb un qüestionari ... -
La casa del bachiller: las nuevas tecnologías de la información al servicio de la literatura
Universitat Jaume I (2014-07-21)El presente proyecto (TFM) se desarrolla bajo la modalidad de diseño de materiales didácticos, que consiste en la elaboración de materiales didácticos específicos, de innovaciones educativas, recursos y herramientas ... -
Les TIC i la innovació educativa. Una aproximació a la integració tecnològica en els centres de secundaria de Castelló de la Plana
Universitat Jaume I (2014-07-21)En aquest treball d'investigació em tractat de conjugar dos elements necessaris per a comprendre la situació actual de la integració de les TIC al territori de Castelló de la Plana. D'una, s'ha tractat d'adduir i documentar ... -
Introducing prosody in the language classroom
Universitat Jaume I (2014-07-22)This project started from the main assumption that prosody was missing in the teaching of pronunciation in Spanish high-schools. The importance of teaching this resides in the fact that prosodic features are key elements ... -
Com podem saber l'edat d'una mòmia? Una tasca per a participar, entretindre's i aprendre
Universitat Jaume I (2014-07-22)En el present Treball Final de Màster es pretén fer una millora educativa sobre com s’imparteixen les classes de ciències. Per a aconseguir aquest objectiu s’ha plantejat una Tasca amb dues activitats. La implementació ... -
La Taula Periòdica dels Elements, l'aprenem de memòria o pensem en un aprenentatge col.laboratiu?
Universitat Jaume I (2014-07-22)A continuació es presenta un Treball Fi de Màster (TFM) que respon a la modalitat de Millora Educativa de la normativa de TFM de la Universitat Jaume I. El projecte sorgeix amb la intenció d'implementar una millora educativa ... -
Foreign Language Teaching through Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Universitat Jaume I (2014-07-22)The communication society in which we live connects us with the whole world and its cultures. In order to be able to communicate and understand each other in a large number of situations we chose English as a lingua ... -
A study on the effectiviness of metaphor and cultural awareness-raising to the learning of idioms in the EFL classroom
Universitat Jaume I (2014-07-22)Idioms are one of the most fascinating and complex aspects of the language, since they contain a great deal of the TL culture and native speakers' way of perceiving reality. However their figurative nature makes that ... -
Enhancing motivation in EFL teaching
Universitat Jaume I (2014-07-22)The present paper seeks to explore the fundamental role of motivation in EFL (English as a Foreign Language) teaching. When we acquire our mother tongue, we have a natural need to learn it due to the primary need of ... -
La incidencia de la tutoría entre iguales fija en las variables cognitivas y emocionales del alumnado. Una experiencia en el área de matemáticas
Universitat Jaume I (2014-07-22)En este trabajo se muestra una experiencia de tutoría entre iguales llevada a cabo con 19 estudiantes de 2º de la ESO en la asignatura de Matemáticas en el IES Francisco Ribalta de Castellón de la Plana. La tutoría entre ... -
Flipped classroom and cooperative learning: a practical experience
Universitat Jaume I (2014-07-22)One of the main challenges which education is facing nowadays is how to introduce and promote active and cooperative learning, in contrast to a passive and competitive one, which has traditionally ruled –and still does- ... -
Programación didáctica de la asignatura de 4º de ESO Trabajo Monográfico de Investigación: "Juegos de mesa del mundo y etnomatemáticas"
Universitat Jaume I (2014-07-22)El trabajo presentado se enmarca en la modalidad 3 de diseño curricular, concretamente el de una programación didáctica anual para la asignatura optativa de 4º de ESO Trabajo Monográfico de Investigación, ofertada desde ... -
Uso de la práctica reflexiva para mejorar el aprendizaje de la formulación química
Universitat Jaume I (2014-07-22)Este es el trabajo de la asignatura SAP119: Trabajo Final de Máster del Máster Universitario en profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas de la Universidad ... -
Aprenentatge basat en la participació activa
Universitat Jaume I (2014-07-22)Aquest Treball Final de Màster conté la investigació realitzada durant la meva estada a l’IES Bovalar de Castelló de la Plana, en el qual s’ha implementat la unitat didàctica “Els ésservs vius més senzills” als alumnes de ... -
Introducing literature in the high-school classroom. An approach to culture, language and personal growth
Universitat Jaume I (2014-07-22)The intention of this paper is to show how reading an authentic piece of literature can improve the overall reading comprehension level of the students as well as their competence in the target language while introducing ... -
Millora educativa d'una Unitat Didàctica: Els circuits elèctrics
Universitat Jaume I (2014-07-22)El treball Final de Màster que es presenta a continuació consisteix en la modalitat 1. Millora educativa. En aquest cas la implementació, avaluació i millora d’una unitat didàctica de Tecnologies de 1r d’ESO. Aquesta ... -
Aprendizaje de conceptos y procesos complejos a través de las TIC en el aula de ciencias naturales
Universitat Jaume I (2014-07-22) -
Nuevos enfoques educativos para los temas transversales: la publicidad como hilo conductor
Universitat Jaume I (2014-07-22)Nuevas tecnologías y medios de comunicación son fuente de debate en el entorno y en el día a día de nuestros alumnos y centros. Mientras algunos profesores muestran su aprobación al uso de nuevas metodologías como, por ... -
La importància dels jocs en el procés d'ensenyament-aprenentatge de les matemàtiques. Una aproximació en dos grups de 3r d’ESO
Universitat Jaume I (2014-07-23)El treball que es desenvolupa a continuació tracta sobre la utilització de jocs matemàtics a l'aula de secundària i com és la seva influència sobre els alumnes. Aquest treball sorgeix de la motivació de l'autora en ... -
Les preocupacions del professorat novell
Universitat Jaume I (2014-07-23)En aquest treball, es presenta una investigació descriptiva portada a cap amb una mostra de professorat tant novell com experimentat de dues Comunitats Autònomes, La Comunitat Valenciana i Catalunya. L’objectiu és comprovar ...