Mostrando ítems 45-64 de 220

      Fuente
      EDMETIC (Revista de Educación Mediática y TIC), 2015, vol. 4, núm. 1 (Ejemplar dedicado a: El estado de la cuestión II: Las TIC en los entornos educativos), págs. 9-29 [1]
      Elia. Estudios de lingüística inglesa aplicada, 2014, núm. 14 [1]
      ELIA: Estudios de Lingüística Inglesa Aplicada (2019), n. 19 [1]
      ELIA: Estudios de Lingüística Inglesa Aplicada, 16 (2016) [1]
      ELT journal; vol. 62, núm. 4 [1]
      ELUA: Estudios de Lingüística, Nº 38, 2022 (Ejemplar dedicado a: Los géneros digitales en la interfaz del trabajo de corpus y el análisis del discurso especializado / Chelo Vargas Sierra, José Antonio Sánchez Fajardo (Coord.) [1]
      English for Specific Purposes, 2014, vol. 36, p. 47-59 [1]
      English for Specific Purposes, Volume 70, April 2023 [1]
      English for Specific Purposes, Volume 75, 2024. [1]
      English for Specific Purposes. October 2012, Volume 31, Issue 4, [1]
      English Language Teaching, v12 n2 2019 [1]
      English Language Teaching, vol. 13, n.11 (2020) [1]
      English Teaching: Practice and Critique, 2013, vol. 12, núm. 1 [1]
      ESP Today - Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level, 2020, vol. 8, no 2 [1]
      ESP Today - Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level, 2021, vol. 9, no 1 [1]
      ESP Today : Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level, Vol. 9, n.1 (2021) [1]
      ESP Today. - Vol. 11, No. 2 (2023), p. 302–327. [1]
      ESP Today: Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level, 2015, Vol. 3(2) [1]
      Estudios interlingüísticos, 2021, 9: 48-59 [1]
      European Journal of Foreign Language Teacher (2018), v. 3, issue 4. [1]