Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorSidro Tirado, José Juan
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.contributor.authorNebot Roig, Laura
dc.date.accessioned2014-01-22T11:53:07Z
dc.date.available2014-01-22T11:53:07Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/80946
dc.descriptionTreball de Fi de Màster de Psicopedagogia. Curs 2012/2013ca_CA
dc.description.abstractThe aim of this work is to confirm whether the students' self-concept affects their academic performance. The study was conducted at the Secondary School Vicent Castell i Domènech which is located in Castellón de la Plana, specifically, it has been carried out with the 26 students in the class of 1st ESO B. In order to obtain information we have used: the Self-concept Method 5 test, the General Intelligence Factor test and the students’ end-of-year marks. The results obtained have verified the hypothesis, that is to say, a positive influence on the concept leads to a high academic performance. Consequently, a negative self-concept leads to a lower academic performance lower. Finally, we have developed a program called “Autoestima't” in order to work on the self-esteem and self-conception of the students in this group.ca_CA
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest treball es comprovar si l’autoconcepte de l’alumnat influeix sobre el seu rendiment acadèmic. L’estudi s’ha portat a terme a l’Institut d’Educació Secundària Vicent Castell i Domènech de la ciutat de Castelló de la Plana, concretament amb els 26 estudiants de l’aula de 1r d’ESO B. Per obtenir informació hem utilitat: el test Autoconcepte Forma 5, el test Intel·ligència General Factorial i les notes finals de curs de l’alumnat. Els resultat obtinguts han verificat la hipòtesi, és a dir, un autoconcepte positiu influeix en la possessió d’un rendiment acadèmic alt i un autoconcepte negatiu en un rendiment acadèmic més baix. Finalment s’ha elaborat un programa, anomenat Autoestima’t, per a treballar l’autoestima i l’autoconcepte de l’alumnat d’aquesta aula.ca_CA
dc.format.extent55 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectself-conceptca_CA
dc.subjectself-esteemca_CA
dc.subjectacademic achievementca_CA
dc.subjectsecondary educationca_CA
dc.subject.otherAutoconcepteca_CA
dc.subject.otherAutoestimaca_CA
dc.subject.otherRendiment acadèmicca_CA
dc.subject.otherEducació secundària obligatòriaca_CA
dc.titleRelació entre l'autoconcepte i el rendiment acadèmic. Programa: Autoestima'tca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/TFM.10234.80946
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-ShareAlike 4.0 Spain