Roles de la figura masculina en la publicidad del Año 2000
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/80026/Forum_1999_5.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
View/ Open
Impact
![Google Scholar](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/logo_google.png)
![Microsoft Academico](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/logo_microsoft.png)
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/76326
comunitat-uji-handle4:10234/80009
REVISTESMetadata
Title
Roles de la figura masculina en la publicidad del Año 2000Date
1999Publisher
Universitat Jaume IISSN
1139-5486Type
info:eu-repo/semantics/articleSubject
Description
Cinquenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 1999-2000)
Is part of
Fòrum de recerca nº 5,1999-2000Rights
info:eu-repo/semantics/openAccess