• openAccess   15 Pobles​ 

      Segura Antolín, Alba Universitat Jaume I (2020-07-21)
    • closedAccess   Acabem amb la violència en les aules 

      Forés París, Ana Universitat Jaume I (2019-06-17)
      La violència en les aules és una realitat, són molt comuns les males respostes i les faltes de respecte, dels alumnes dels centres escolars, cap a companys, equip docent i familiars. El procés que s'ha de seguir per a ...
    • closedAccess   Accions educatives transformatives 

      Ribés Granell, Margarita Universitat Jaume I (2014-06-26)
    • openAccess   Acords de València 

      Alarte de la Salud, Maria Universitat Jaume I (2021-06-06)
      The name Acords de València is a reference to the chords used in almost all musical compositions. In order to be a media focused in Region of Valencia and in scores, ensembles, celebrities and events of the area, adding ...
    • openAccess   Actitud del professorat en actiu i futur docent front l’ús del valencià dins de les aules d’Infantil 

      Bartual Ruiz, Anna Núria Universitat Jaume I (2021-06-22)
      El treball pretén descobrir quina és l’actitud tant dels futurs docents com del professorat en actiu cap a l’ús del valencià dins de les aules d’Infantil. Primerament, s’ha fet un estudi sobre els factors que poden influir ...
    • closedAccess   Actituds cap a l'alumnat amb NEE dins d'un centre educatiu 

      Guardiola García, Marta Universitat Jaume I (2019-06-20)
      L’escola és un lloc físic destinat a l’ensenyament i té un paper imprescindible en la societat, ja que no és un lloc on solament es construeixen coneixements sinó que també es desenvolupen habilitats cognitives. A més a ...
    • openAccess   Actituds dels docents cap a la diversitat cultural 

      Chiva Mollar, Eva Universitat Jaume I (2016-06-21)
      Avui en dia tant la societat com les escoles estan caracteritzades per la multiculturalitat i per tal de poder enriquir-nos al màxim d´aquesta, sorgeix l´Educació Intercultural. Aquesta nova política parteix d´un concepte ...
    • closedAccess   Acurtant distàncies, escoltant de prop 

      Fabregat Mas, Paula Universitat Jaume I (2017-06-14)
      El següent Treball Final de Grau naix a partir de les inquietuds que com a futura docent sorgeixen en una alumna de quart del grau d’Educació Infantil. Al llarg del treball es realitza un xicotet recorregut pel món a ...
    • openAccess   Açò és Hereus 

      Aguilar Sos, Inés; Herrero Bueno, Marina; Montalt Azorín, Lucía; Segura Antolín, Alba Universitat Jaume I (2017-07-11)
      El presente trabajo de final de grado consiste en la producción de un documental musical acerca de Hereus, un grupo castellonense de música en valenciano que se inició en el mundo de la música haciendo versiones de ...
    • openAccess   Adaptació del test de Torrance a la localitat d’Onda 

      Cuesta Álvaro, María Universitat Jaume I (2019-06-18)
      Aquest TFG conté un resum històric sobre l’inici de l’avaluació de la creativitat amb diversos autors, una petita explicació del test de Torrance i la seua adaptació posterior, l’objectiu de la qual és proposar una activitat ...
    • openAccess   Afavoreix la metodologia per projectes la interculturalitat a l’aula d’infantil? 

      Mateu Beltran, Aina Universitat Jaume I (2016-06-20)
      En el present treball de Final de Grau, d’ara endavant TFG, s’exposen els beneficis de treballar per projectes, la importància de treballar la diversitat cultural en Educació Infantil i la relació que existeix entre els ...
    • openAccess   Al-Gessamí 

      Vélez Vidal, Francesc Universitat Jaume I (2023-07-12)
    • openAccess   Albergs, joventut i turisme. Anàlisi dels albergs de l'àrea urbana de Castelló com a producte turístic 

      Carda Fernández, Sara Universitat Jaume I (2017-06-20)
      Aquest treball es centra en analitzar la situació actual dels albergs de l’àrea urbana de Castelló, concretament: l’alberg de la Mare de Déu de Gràcia de Vila-real, l’alberg juvenil Argentina de Benicàssim, l’alberg juvenil ...
    • openAccess   Albocàsser: l’educació al Mas de Brusca 

      Gasulla Domínguez, Joan Universitat Jaume I (2015-06-18)
      La realització d‟aquest treball de fi de grau ens porta a reviure les vivències educatives d‟una època i un lloc concrets. Ens centrem en una de les escoles del poble d‟Albocàsser, concretament en l‟escola del Mas de Brusca. ...
    • closedAccess   Alimentació saludable en l’etapa de l’educació infantil 

      Forment Carrasco, Sonia Universitat Jaume I (2018)
      El present treball s’ha dut a terme amb el ferm propòsit d’augmentar els nostres coneixements en allò que refereix a l’alimentació saludable en les primeres etapes de la vida, la problemàtica que causa el consum excessiu ...
    • closedAccess   Amb una mà i un gran cor 

      Espí Micó, Miriam Universitat Jaume I (2020-06-11)
      Aquest treball té com a objectiu principal, millorar el benestar de l'alumnat d'una classe de segon de primària. Fomentar el benestar personal té molts camins, però en aquest Treball de Fi de Grau, ho farem treballant i ...
    • openAccess   L'ambient del joc simbòlic: una pràctica educativa que fomenta l'autonomia personal en el 2n cicle d'educació infantil 

      Tornador Edo, Ana Universitat Jaume I (2023-06-08)
      El següent treball es basa en el disseny, la intervenció i l'avaluació d'un ambient de joc simbòlic per a l'alumnat del segon cicle d'educació infantil, on té com a objectiu principal aconseguir l'autonomia personal i ...
    • openAccess   Ambients a Educació Física: proposta pràctica per a Educació Primària 

      Montoliu Pallarés, Maria Universitat Jaume I (2023-06-08)
      En el present Treball de Fi de Grau es busca dissenyar un projecte educatiu per a comprovar què és efectiu treballar diferents aspectes de l’Educació Física a través dels ambients de lliure circulació. L’objectiu principal ...
    • closedAccess   Els ambients d’aprenentatge 

      Sigalat Ribes, Júlia Universitat Jaume I (2020-06-11)
      Aquest treball presenta una metodologia de la pedagogia alternativa. Un mètode actiu, viu i inclusiu on els xiquets i xiquetes són els vertaders protagonistes del seu aprenentatge i on es respecta el ritme i les necessitats ...
    • closedAccess   Ampliem les opcions de joc del pati 

      Salvador Roda, María Dolores Universitat Jaume I (2015-06-17)
      El present estudi té com a objectiu ampliar el ventall de jocs del pati a partir de la participació de l’alumnat amb la seua veu i de la col·laboració de la comunitat educativa. Els participants han sigut tot l’alumnat ...