Els ambients d’aprenentatge
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Els ambients d’aprenentatgeAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Linares Vayo, Josep Cristià; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2020-06-11Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball presenta una metodologia de la pedagogia alternativa. Un mètode actiu, viu i inclusiu
on els xiquets i xiquetes són els vertaders protagonistes del seu aprenentatge i on es respecta el
ritme i les ... [+]
Aquest treball presenta una metodologia de la pedagogia alternativa. Un mètode actiu, viu i inclusiu
on els xiquets i xiquetes són els vertaders protagonistes del seu aprenentatge i on es respecta el
ritme i les necessitats del alumne/a. Una forma de treball amb nous objectius i finalitats que ens fa
allunyar-nos de la metodologia tradicional per a crear a xiquets i xiquetes competents davant la
societat. Aquesta forma d’ensenyar és el treball per ambients d’aprenentatge, una filosofia nova i
flexible amb la que l’alumnat gràcies a la llibertat que té, aconsegueix un aprenentatge significatiu i
els prepara per a la vida com a persones coherents i amb ganes d’aprendre. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess