Els aprenentatges lingüístics en altres disciplines
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/41923/47811.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8016
comunitat-uji-handle3:10234/8623
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadata
Title
Els aprenentatges lingüístics en altres disciplinesAuthor (s)
Date
2011-04Publisher
GraóISSN
1133-9845Bibliographic citation
Articles de didáctica de la llengua i de la literatura (abril/junio 2011), núm. 54, 9-16Type
info:eu-repo/semantics/articlePublisher version
http://articles.grao.com/revistas/articles/054-la-llengua-mes-enlla-de-les-class ...Version
info:eu-repo/semantics/publishedVersionSubject
Abstract
L’estudi d’una llengua segueix tres grans eixos: la història, les estructures i els usos.
Si el primer i el segon corresponen, bàsicament –tot i que sense exclusivitat–, a les
disciplines lingüístiques, la tercera ... [+]
L’estudi d’una llengua segueix tres grans eixos: la història, les estructures i els usos.
Si el primer i el segon corresponen, bàsicament –tot i que sense exclusivitat–, a les
disciplines lingüístiques, la tercera directriu no pot reduir-se a l’àmbit curricular
d’aquestes, sinó que el desenvolupament de les destreses verbals (definir, parafrasejar,
fer resums, interpretar i produir textos formals, etc.) s’articula en objectius que
només s’assoliran mitjançant un ensinistrament quotidià i generalitzat en tot
l’espectre curricular. [-]
Studying a language involves three main points: history, structures and uses. If the
first and second points correspond basically – although not exclusively - to language
subjects, the third point cannot be reduced ... [+]
Studying a language involves three main points: history, structures and uses. If the
first and second points correspond basically – although not exclusively - to language
subjects, the third point cannot be reduced to the curriculum, but involves developing
verbal skills (define, paraphrase, summarise, interpret and produce formal
texts) articulated in objectives that will only be reached through everyday, generalised
teaching across the curricular spectrum. [-]
Rights
This item appears in the folowing collection(s)
- FIL_Articles [324]