Mostrar el registro sencillo del ítem
Els aprenentatges lingüístics en altres disciplines
dc.contributor.author | Salvador, Vicent | |
dc.date.accessioned | 2012-06-20T16:34:23Z | |
dc.date.available | 2012-06-20T16:34:23Z | |
dc.date.issued | 2011-04 | |
dc.identifier.citation | Articles de didáctica de la llengua i de la literatura (abril/junio 2011), núm. 54, 9-16 | |
dc.identifier.issn | 1133-9845 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/41923 | |
dc.description.abstract | L’estudi d’una llengua segueix tres grans eixos: la història, les estructures i els usos. Si el primer i el segon corresponen, bàsicament –tot i que sense exclusivitat–, a les disciplines lingüístiques, la tercera directriu no pot reduir-se a l’àmbit curricular d’aquestes, sinó que el desenvolupament de les destreses verbals (definir, parafrasejar, fer resums, interpretar i produir textos formals, etc.) s’articula en objectius que només s’assoliran mitjançant un ensinistrament quotidià i generalitzat en tot l’espectre curricular. | ca_CA |
dc.description.abstract | Studying a language involves three main points: history, structures and uses. If the first and second points correspond basically – although not exclusively - to language subjects, the third point cannot be reduced to the curriculum, but involves developing verbal skills (define, paraphrase, summarise, interpret and produce formal texts) articulated in objectives that will only be reached through everyday, generalised teaching across the curricular spectrum. | ca_CA |
dc.description.sponsorShip | Aquest treball s’ha realitzat en el marc del projecte de recerca del Ministeri de Ciència i Innovació FFI2010-18514 | ca_CA |
dc.format.extent | 8 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language | cat | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Graó | ca_CA |
dc.rights | © Graó | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/ | * |
dc.subject | Discurs | ca_CA |
dc.subject | Text | ca_CA |
dc.subject | Usos lingüístics | ca_CA |
dc.subject | Ensenyament-aprenentatge de la llengua | ca_CA |
dc.subject | Destreses verbals | ca_CA |
dc.subject | Versatilitat comunicativa | ca_CA |
dc.subject | Discourse | ca_CA |
dc.subject | Language uses | ca_CA |
dc.subject | Language teaching/learning | ca_CA |
dc.subject | Verbal skills | ca_CA |
dc.subject | Communicative versatility | ca_CA |
dc.title | Els aprenentatges lingüístics en altres disciplines | ca_CA |
dc.title.alternative | Language learning in other subjects | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
dc.relation.publisherVersion | http://articles.grao.com/revistas/articles/054-la-llengua-mes-enlla-de-les-classes-de-llengua | ca_CA |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
FIL_Articles [323]