Ús de les TIC en la didàctica de les ciències experimentals en educació primària
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Ús de les TIC en la didàctica de les ciències experimentals en educació primàriaAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Collado Lozano, Manuel; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesDate
2023-07-05Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El següent treball de final de grau tracta l’ús de les tecnologies de la informació i la
comunicació a les aules de primària, fent èmfasi en el seu impacte a l’àrea de ciències
experimentals. Una vegada analitzades ... [+]
El següent treball de final de grau tracta l’ús de les tecnologies de la informació i la
comunicació a les aules de primària, fent èmfasi en el seu impacte a l’àrea de ciències
experimentals. Una vegada analitzades de forma objectiva els avantatges o desavantatges
i l’impacte que pot suposar l’ús de les TIC als diferents cursos de primària, es presenta
una proposta de diverses activitats les quals algunes d’elles han estat posades en pràctica
i posteriorment analitzades.
Les activitats posades en pràctica han sigut per al segon curs de primària del CEIP
Antonio Armelles a Castelló de la Plana, mostrant un resultat positiu respecte a la seua
realització, a més de reafirmar el pensament de què, al cap i a la fi, aquesta efectivitat
depèn en gran part de l’interès i l’actitud del professorat a l’hora de fer un bon ús
d’aquesta eina a l’aula, i no emprar-la com a un recurs per alleugerar la seua feina. [-]
The following final degree project deals with the use of information and communication
technologies in primary school classrooms, with emphasis on their impact on the area of
experimental sciences. Having objectively ... [+]
The following final degree project deals with the use of information and communication
technologies in primary school classrooms, with emphasis on their impact on the area of
experimental sciences. Having objectively analysed the advantages and disadvantages
and the impact that the use of ICT can have in the different primary school years, a
proposal is presented for various activities, some of which have been put into practice and
subsequently analysed.
The activities put into practice have been for the second year of primary school at Antonio
Armelles school in Castelló de la Plana, showing a positive result regarding their
implementation, as well as reaffirming the thought that, in the end, this effectiveness
depends largely on the interest and attitude of teachers in making good use of this tool in
the classroom, and not using it as a resource to slow down their work. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1840. Curs 2022-2023
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess