Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorPeiró Iglesias, Pau
dc.contributor.otherCollado Lozano, Manuel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2023-10-03T11:08:54Z
dc.date.available2023-10-03T11:08:54Z
dc.date.issued2023-07-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/204405
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1840. Curs 2022-2023ca_CA
dc.description.abstractEl següent treball de final de grau tracta l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació a les aules de primària, fent èmfasi en el seu impacte a l’àrea de ciències experimentals. Una vegada analitzades de forma objectiva els avantatges o desavantatges i l’impacte que pot suposar l’ús de les TIC als diferents cursos de primària, es presenta una proposta de diverses activitats les quals algunes d’elles han estat posades en pràctica i posteriorment analitzades. Les activitats posades en pràctica han sigut per al segon curs de primària del CEIP Antonio Armelles a Castelló de la Plana, mostrant un resultat positiu respecte a la seua realització, a més de reafirmar el pensament de què, al cap i a la fi, aquesta efectivitat depèn en gran part de l’interès i l’actitud del professorat a l’hora de fer un bon ús d’aquesta eina a l’aula, i no emprar-la com a un recurs per alleugerar la seua feina.ca_CA
dc.description.abstractThe following final degree project deals with the use of information and communication technologies in primary school classrooms, with emphasis on their impact on the area of experimental sciences. Having objectively analysed the advantages and disadvantages and the impact that the use of ICT can have in the different primary school years, a proposal is presented for various activities, some of which have been put into practice and subsequently analysed. The activities put into practice have been for the second year of primary school at Antonio Armelles school in Castelló de la Plana, showing a positive result regarding their implementation, as well as reaffirming the thought that, in the end, this effectiveness depends largely on the interest and attitude of teachers in making good use of this tool in the classroom, and not using it as a resource to slow down their work.ca_CA
dc.format.extent20 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectTICca_CA
dc.subjectciències experimentalsca_CA
dc.subjectgamificacióca_CA
dc.subjectrealitat virtualca_CA
dc.subjectICTca_CA
dc.subjectexperimental sciencesca_CA
dc.subjectgamificationca_CA
dc.subjectvirtual realityca_CA
dc.titleÚs de les TIC en la didàctica de les ciències experimentals en educació primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/