Mostrar el registro sencillo del ítem
Ús de les TIC en la didàctica de les ciències experimentals en educació primària
dc.contributor.author | Peiró Iglesias, Pau | |
dc.contributor.other | Collado Lozano, Manuel | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2023-10-03T11:08:54Z | |
dc.date.available | 2023-10-03T11:08:54Z | |
dc.date.issued | 2023-07-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/204405 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1840. Curs 2022-2023 | ca_CA |
dc.description.abstract | El següent treball de final de grau tracta l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació a les aules de primària, fent èmfasi en el seu impacte a l’àrea de ciències experimentals. Una vegada analitzades de forma objectiva els avantatges o desavantatges i l’impacte que pot suposar l’ús de les TIC als diferents cursos de primària, es presenta una proposta de diverses activitats les quals algunes d’elles han estat posades en pràctica i posteriorment analitzades. Les activitats posades en pràctica han sigut per al segon curs de primària del CEIP Antonio Armelles a Castelló de la Plana, mostrant un resultat positiu respecte a la seua realització, a més de reafirmar el pensament de què, al cap i a la fi, aquesta efectivitat depèn en gran part de l’interès i l’actitud del professorat a l’hora de fer un bon ús d’aquesta eina a l’aula, i no emprar-la com a un recurs per alleugerar la seua feina. | ca_CA |
dc.description.abstract | The following final degree project deals with the use of information and communication technologies in primary school classrooms, with emphasis on their impact on the area of experimental sciences. Having objectively analysed the advantages and disadvantages and the impact that the use of ICT can have in the different primary school years, a proposal is presented for various activities, some of which have been put into practice and subsequently analysed. The activities put into practice have been for the second year of primary school at Antonio Armelles school in Castelló de la Plana, showing a positive result regarding their implementation, as well as reaffirming the thought that, in the end, this effectiveness depends largely on the interest and attitude of teachers in making good use of this tool in the classroom, and not using it as a resource to slow down their work. | ca_CA |
dc.format.extent | 20 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | TIC | ca_CA |
dc.subject | ciències experimentals | ca_CA |
dc.subject | gamificació | ca_CA |
dc.subject | realitat virtual | ca_CA |
dc.subject | ICT | ca_CA |
dc.subject | experimental sciences | ca_CA |
dc.subject | gamification | ca_CA |
dc.subject | virtual reality | ca_CA |
dc.title | Ús de les TIC en la didàctica de les ciències experimentals en educació primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840