Mostrar el registro sencillo del ítem
Disseny i implementació d'un servidor web i blog amb wordpress
dc.contributor.author | Bayot Brisach, Adrián | |
dc.contributor.other | Canales Leiva, Joaquim | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T11:28:14Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T11:28:14Z | |
dc.date.issued | 2023-06-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/204188 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2022/2023 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest TFM presenta el disseny i implementació d'un servidor web i blog amb WordPress® per a alumnes d'un centre de formació de persones adultes que es troba dins d'un centre penitenciari. Els objectius del projecte busquen satisfer les necessitats educatives dels alumnes dins de la centre penitenciari i proporcionar-los una experiència d'aprenentatge efectiva i significativa a través de l'ús de tecnologies web, que a més, permeti una avaluació de l’èxit de la solució de Wordpress® i Moodle® i la implantació d’un pla de formació i suport per al personal docent del centre. El TFM es basa la modalitat 6 (Materials didàctics) que es troba dins del Reglament dels Treballs de Final de Màster de la Universitat Jaume I (aprovat pel Consell de Govern núm. 26, de 26 de juliol de 2012, modificat temporalment per acord del Consell de Govern 4/2020, de 24 d’abril de 2020, i pel Consell de Govern núm. 9 de 28 d’octubre de 2021). Aquest TFM, a més, inclou una revisió de la literatura sobre les tecnologies web en l'educació i una investigació de les necessitats educatives dels alumnes del centre de formació. També es descriu el disseny tècnic del servidor web i blog amb WordPress®, incloent l'arquitectura, la configuració de seguretat i la integració de plugins i funcionalitats de WordPress® per als alumnes. Els resultats del projecte mostren una millora en la satisfacció dels alumnes amb l'aprenentatge i una millora en la col·laboració i la comunicació entre alumnes i personal docent. | ca_CA |
dc.format.extent | 58 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Disseny i implementació d'un servidor web i blog amb wordpress | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809