Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBurdeus Querol, Lorena
dc.contributor.otherSánchez-Caballé, Anna
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2023-07-28T10:48:33Z
dc.date.available2023-07-28T10:48:33Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/203770
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil (Pla 2018). Codi: MI1840. Curs acadèmic: 2022/2023ca_CA
dc.description.abstractAquest treball de final de grau naix de la necessitat de motivar a l’alumnat. Després d’observar la situació en diferents centres i parlar amb alguns mestres, m’he adonat que ens trobem al davant d’un alumnat completament desmotivat. A partir d’aquesta necessitat i junt amb la importància de l’ús de les TIC, he considerat aquestes un instrument adequat per treballar la motivació dins l’aula, concretament la pissarra digital. Així doncs, vaig a fer ús d’aquesta, més específicament, dels contes digitals, per motivar a l’alumnat durant el projecte. Per tant, el treball es divideix en dues parts, la primera d'elles es tracta d’un marc teòric on s'exposa la importància de la pissarra digital dins l’aula i la falta de motivació de l’alumnat. A més, es parla sobre com aquesta afavoreix sobretot a l’alumnat amb necessitats educatives, ja que serveixen com a eina de suport per a l’alumnat amb dificultats d’aprenentatge com autisme, TDAH, etc. Així, arribarem a la segona part on es proposa un conte digital per donar inici al projecte. En aquest cas, aquest projecte, gira en torn les dones pioneres, per la qual cosa, anirà enfocat a totes aquelles dones que han sigut pioneres en algun camp. El conte digital l’utilitzarem com a recurs per a donar a conèixer a l’alumnat la dona a treballar, a més de motivar-los a seguir treballant i conéixer la resta de dones. Per a aconseguir això, s’utilitza la figura d’Aina Sanz, com a element amb el qual es poden sentir identificats els i les alumnes. Per últim, es faran quatre activitats relacionades en una dona de cada un dels camps que es treballaran (ciència, expedicions, dret i esports), per complementar la informació del conte digital.ca_CA
dc.description.abstractThis final degree project arises from the need to motivate students. After observing the situation in different schools and talking to some teachers, I have realized that we are facing a student body that is completely unmotivated student. From this need and together with the importance of the use of ICT, I have considered these a suitable tool to work motivation in the classroom, specifically the digital whiteboard. So, I was going to do this, more specifically, digital tales, to motivate students during the project. Therefore, the work was divided into two parts, the first of which is traced by a theoretical framework in which the importance of digital board within the classroom and the lack of student motivation is exposed. In addition, we talk about how it is favouring especially students with educational needs, as they serve as a form of support for students with learning disabilities as autism, ADHD, etc. Therefore, we will move on to the second part where a digital tale is proposed to introduce students to the topic to be worked on, as well as to motivate them to continue working and learn about other women. To achieve this, the figure of Aina Sanz is used as an element with which students can identify. Finally, four activities related to a woman from each of the fields that will be addressed (science, expeditions, right, and sports) will be carried out to complement the information in the digital story.ca_CA
dc.format.extent32 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectmotivacióca_CA
dc.subjectpissarra digitalca_CA
dc.subjectnecessitats educativesca_CA
dc.subjectdones pioneresca_CA
dc.subjectcontes digitalsca_CA
dc.subjectmotivationca_CA
dc.subjectdigital boardca_CA
dc.subjecteducational needsca_CA
dc.subjectpioneering womenca_CA
dc.subjectdigital talesca_CA
dc.titleL’ús de la pissarra digital com a instrument motivador e inclusiuca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/