Mostrar el registro sencillo del ítem
Proposta didàctica fent ús de metodologies actives en una escola rural
dc.contributor.author | Martínez Cortés, María José | |
dc.contributor.other | Bodí Diego, Sergi | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2023-07-18T09:27:19Z | |
dc.date.available | 2023-07-18T09:27:19Z | |
dc.date.issued | 2023-06-08 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/203340 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2022/2023 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest TFG es centra en una proposta didàctica per a l’etapa d’Educació Primària en la qual es proposen dues situacions d’aprenentatge utilitzant metodologies actives, com és el treball cooperatiu i l’ABP (Aprenentatge basat en problemes), fent ús de material didàctic per a millorar el rendiment en l'àrea de coneixement de les Ciències de la Naturalesa en una escola rural, concretament en un CRA. Té com a focus principal aprofundir sobre els materials didàctics i l’ús d’estratègies per a l'ensenyament del cos humà i salut, junt a metodologies actives en un ambient rural aprofitant l’entorn i els beneficis d’aquest, valorant la localitat. El treball consta de dues parts, on en la primera s’exposa la justificació de l’elecció del tema junt amb el desenvolupament del marc teòric, on es mostra la importància d’estudiar aquest contingut, i posteriorment, en la segona part, es proposen les dues situacions d’aprenentatge. Del mateix mode que, es presenten activitats i materials elaborats personalment complementant-los amb altres recursos per a abarcar tot el contingut a desenvolupar de la proposta didàctica. | ca_CA |
dc.description.abstract | This TFG focuses on a didactic proposal for the Primary Education stage in which two learning situations are proposed using active methodologies, such as cooperative work and PBL (Problem Based Learning), composed of didactic material to improve performance in the area of knowledge of Natural Sciences in a rural school, specifically in a CRA. Its main focus is to deepen on the didactic materials and the use of strategies for the learning of human cost and health, together with active methodologies in a rural environment, taking advantage of the environment and its benefits, valuing the locality. The work consists of two parts, in the first one, the justification for the choice of the topic is exposed together with the development of the theoretical framework, the importance of studying this topic is shown, and later, in the second part, the two learning situations are proposed. In the same way, personally elaborated activities and materials are presented, complementing them with other resources to cover all the content to be developed in the didactic proposal. | ca_CA |
dc.format.extent | 42 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Situació d’aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | metodologies actives | ca_CA |
dc.subject | material didàctic | ca_CA |
dc.subject | escola rural | ca_CA |
dc.subject | Centre Rural Agrupat | ca_CA |
dc.subject | Learning situation | ca_CA |
dc.subject | active methodologies | ca_CA |
dc.subject | didactic material | ca_CA |
dc.subject | rural school | ca_CA |
dc.subject | Group Rural Centre | ca_CA |
dc.title | Proposta didàctica fent ús de metodologies actives en una escola rural | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840