Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBlázquez Gómez, Lorena
dc.contributor.otherSánchez-Caballé, Anna
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2023-07-12T08:46:19Z
dc.date.available2023-07-12T08:46:19Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/203212
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2022/2023ca_CA
dc.description.abstractAl present treball s’aborda el tema de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a l’aula i com el joc pot servir com a estratègia per a arribar a l’aprenentatge. Així mateix, s’analitzen els beneficis d’aquestes per a les aules d’Educació Primària i les dificultats que hi ha per a poder aplicar-les. Posteriorment, s’introdueix el concepte d’Aprenentatge Basat en Jocs (ABJ) com a recurs d’aprenentatge, juntament amb els seus elements i el paper del docent. A més, junt amb les TIC i l’ABJ, s’opta pels jocs digitals educatius com a material didàctic i la seua aplicació a l’aula, amb els seus aspectes favorables i desfavorables. A més, per a aprofundir més en el tema, es crea una proposta didàctica per 4t de Primària utilitzant els jocs digitals com a ferramenta d’aprenentatge. Finalment, els resultats obtinguts respecte a la unitat didàctica podran emprar-se per a treure conclusions sobre si hi ha una millora educativa respecte a la innovació, la utilitat del joc com a ferramenta d’aprenentatge i motivació de l’alumnat de Primària mitjançant el joc digital.ca_CA
dc.description.abstractThis paper deals with the subject of Information and Communication Technologies (ICT) in the classroom and how games can be used as a strategy to achieve learning. It also analyses the benefits of these technologies for primary education classrooms and the difficulties in applying them. Subsequently, the concept of Game-Based Learning (GBL) as a learning resource is introduced, along with its elements and the role of the teacher. In addition, together with ICT and GBL, educational digital games are chosen as teaching material and their application in the classroom, with their favourable and unfavourable aspects. Furthermore, in order to go deeper into the subject, a didactic proposal is created for the 4th year of Primary School using digital games as a learning tool. Finally, the results obtained with respect to the didactic unit can be used to draw conclusions on whether there is an educational improvement with respect to innovation, the usefulness of the game as a learning tool and the motivation of Primary School pupils through digital games.ca_CA
dc.format.extent38 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectABJca_CA
dc.subjectPrimàriaca_CA
dc.subjectmotivacióca_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjectaprenentatge actiuca_CA
dc.subjectjoc digitalca_CA
dc.subjectGBLca_CA
dc.subjectPrimaryca_CA
dc.subjectmotivationca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjectactive learningca_CA
dc.subjectdigital gameca_CA
dc.titleAprenentatge Basat en Jocs a l’aula de 4t de Primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/