Mostrar el registro sencillo del ítem
Aprenentatge Basat en Jocs a l’aula de 4t de Primària
dc.contributor.author | Blázquez Gómez, Lorena | |
dc.contributor.other | Sánchez-Caballé, Anna | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2023-07-12T08:46:19Z | |
dc.date.available | 2023-07-12T08:46:19Z | |
dc.date.issued | 2023-06-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/203212 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2022/2023 | ca_CA |
dc.description.abstract | Al present treball s’aborda el tema de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a l’aula i com el joc pot servir com a estratègia per a arribar a l’aprenentatge. Així mateix, s’analitzen els beneficis d’aquestes per a les aules d’Educació Primària i les dificultats que hi ha per a poder aplicar-les. Posteriorment, s’introdueix el concepte d’Aprenentatge Basat en Jocs (ABJ) com a recurs d’aprenentatge, juntament amb els seus elements i el paper del docent. A més, junt amb les TIC i l’ABJ, s’opta pels jocs digitals educatius com a material didàctic i la seua aplicació a l’aula, amb els seus aspectes favorables i desfavorables. A més, per a aprofundir més en el tema, es crea una proposta didàctica per 4t de Primària utilitzant els jocs digitals com a ferramenta d’aprenentatge. Finalment, els resultats obtinguts respecte a la unitat didàctica podran emprar-se per a treure conclusions sobre si hi ha una millora educativa respecte a la innovació, la utilitat del joc com a ferramenta d’aprenentatge i motivació de l’alumnat de Primària mitjançant el joc digital. | ca_CA |
dc.description.abstract | This paper deals with the subject of Information and Communication Technologies (ICT) in the classroom and how games can be used as a strategy to achieve learning. It also analyses the benefits of these technologies for primary education classrooms and the difficulties in applying them. Subsequently, the concept of Game-Based Learning (GBL) as a learning resource is introduced, along with its elements and the role of the teacher. In addition, together with ICT and GBL, educational digital games are chosen as teaching material and their application in the classroom, with their favourable and unfavourable aspects. Furthermore, in order to go deeper into the subject, a didactic proposal is created for the 4th year of Primary School using digital games as a learning tool. Finally, the results obtained with respect to the didactic unit can be used to draw conclusions on whether there is an educational improvement with respect to innovation, the usefulness of the game as a learning tool and the motivation of Primary School pupils through digital games. | ca_CA |
dc.format.extent | 38 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | ABJ | ca_CA |
dc.subject | Primària | ca_CA |
dc.subject | motivació | ca_CA |
dc.subject | educació | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge actiu | ca_CA |
dc.subject | joc digital | ca_CA |
dc.subject | GBL | ca_CA |
dc.subject | Primary | ca_CA |
dc.subject | motivation | ca_CA |
dc.subject | education | ca_CA |
dc.subject | active learning | ca_CA |
dc.subject | digital game | ca_CA |
dc.title | Aprenentatge Basat en Jocs a l’aula de 4t de Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840