Resum: La competència digital dels estudiants universitaris: conceptualització i avaluació. El cas de la URV
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/201953/82994.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/174801
comunitat-uji-handle3:10234/174813
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Resum: La competència digital dels estudiants universitaris: conceptualització i avaluació. El cas de la URVAutoría
Fecha de publicación
2020Editor
Universitat Rovira i VirgiliCita bibliográfica
Sánchez Caballé, A. (2021). Resum: La competència digital dels estudiants universitaris: conceptualització i avaluació. El cas de la URV. UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 1(3), 73. Retrieved from https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/3000Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/3000Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionResumen
El passat dia 15 de juliol del 2020 es va llegir la tesi doctoral La competència digital dels estudiants
universitaris: conceptualització i avaluació. El cas de la URV dirigida per la Dr. Mercè Gisbert Cervera i ... [+]
El passat dia 15 de juliol del 2020 es va llegir la tesi doctoral La competència digital dels estudiants
universitaris: conceptualització i avaluació. El cas de la URV dirigida per la Dr. Mercè Gisbert Cervera i el
Dr. Francesc Marc Esteve Mon. El tribunal de l’acte va ser constituït pel Dr. Luis Marqués Molias, la Dra.
Virginia Larraz Rada y el Dr. Juan González Martínez. L’acte va finalitzar amb la qualificació del treball
per part del tribunal amb un excel·lent Cum Laude.
El treball doctoral que aquí es resumeix s’ha realitzat amb el grup de recerca ARGET (2017SGR1682) i
s’ha desenvolupat, a partir de la col·laboració en diferents projectes: en primer lloc, a la Xarxa URV Digital
finançada per la convocatòria de Xarxes d’Innovació de l’ICE de la URV, en el marc de la qual s’ha articulat
aquesta tesi; en segon lloc, al projecte ACEDIM (2017ARMIF00031) de la convocatòria ARMIF del
Programa MIF de la Generalitat de Catalunya; i, per últim, al projecte Simul@b (EDU2013-42223-P)
finançat, a través del Pla Nacional d’I+D, del Ministerio de Economía y Competitividad. [-]
Publicado en
UTE Teaching & Technology, Nº 3 (2020)Entidad financiadora
Generalitat de Catalunya | Ministerio de Economía y Competitividad
Código del proyecto o subvención
ACEDIM (2017ARMIF00031) | Simul@b (EDU2013-42223-P)
Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- PDCSLL_Articles [313]