Resum: La competència digital dels estudiants universitaris: conceptualització i avaluació. El cas de la URV
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/201953/82994.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/174801
comunitat-uji-handle3:10234/174813
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadades
Títol
Resum: La competència digital dels estudiants universitaris: conceptualització i avaluació. El cas de la URVAutoria
Data de publicació
2020Editor
Universitat Rovira i VirgiliCita bibliogràfica
Sánchez Caballé, A. (2021). Resum: La competència digital dels estudiants universitaris: conceptualització i avaluació. El cas de la URV. UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 1(3), 73. Retrieved from https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/3000Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleVersió de l'editorial
https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/3000Versió
info:eu-repo/semantics/publishedVersionResum
El passat dia 15 de juliol del 2020 es va llegir la tesi doctoral La competència digital dels estudiants
universitaris: conceptualització i avaluació. El cas de la URV dirigida per la Dr. Mercè Gisbert Cervera i ... [+]
El passat dia 15 de juliol del 2020 es va llegir la tesi doctoral La competència digital dels estudiants
universitaris: conceptualització i avaluació. El cas de la URV dirigida per la Dr. Mercè Gisbert Cervera i el
Dr. Francesc Marc Esteve Mon. El tribunal de l’acte va ser constituït pel Dr. Luis Marqués Molias, la Dra.
Virginia Larraz Rada y el Dr. Juan González Martínez. L’acte va finalitzar amb la qualificació del treball
per part del tribunal amb un excel·lent Cum Laude.
El treball doctoral que aquí es resumeix s’ha realitzat amb el grup de recerca ARGET (2017SGR1682) i
s’ha desenvolupat, a partir de la col·laboració en diferents projectes: en primer lloc, a la Xarxa URV Digital
finançada per la convocatòria de Xarxes d’Innovació de l’ICE de la URV, en el marc de la qual s’ha articulat
aquesta tesi; en segon lloc, al projecte ACEDIM (2017ARMIF00031) de la convocatòria ARMIF del
Programa MIF de la Generalitat de Catalunya; i, per últim, al projecte Simul@b (EDU2013-42223-P)
finançat, a través del Pla Nacional d’I+D, del Ministerio de Economía y Competitividad. [-]
Publicat a
UTE Teaching & Technology, Nº 3 (2020)Entitat finançadora
Generalitat de Catalunya | Ministerio de Economía y Competitividad
Codi del projecte o subvenció
ACEDIM (2017ARMIF00031) | Simul@b (EDU2013-42223-P)
Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- PDCSLL_Articles [320]