Mostrar el registro sencillo del ítem
El treball a l'aula contra els estereotips de gènere
dc.contributor.author | Monlleó Clofent, Cristina | |
dc.contributor.other | Lloría Adanero, Reis | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T13:14:18Z | |
dc.date.available | 2022-10-06T13:14:18Z | |
dc.date.issued | 2022-06-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/200228 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2021/2022 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present TFG pretén visibilitzar la presència d'estereotips de gènere a l'aula de primer d'Educació Primària. Aquest s'ha basat en quatre estereotips com són els colors, les peces de vestir, les tasques domèstiques i els contes, amb la finalitat de promoure una sèrie de conductes que els ajuden a trencar aquestes creences estereotipades. Unes creences que l'alumnat ha assimilat molt aviat, ja que els ha sigut fàcil trobar-les en el món que els envolta. D'aquesta manera, s'ha dissenyat una proposta didàctica que consta de quatre activitats on els discents, sent els protagonistes del seu aprenentatge, han de canviar la seua percepció en quant als estereotips de gènere, deixant-los de banda, amb l’objectiu de poder tenir una societat millor on res estigui associat al gènere. | ca_CA |
dc.description.abstract | The present paper aims to visualize the presence of gender stereotypes in a primary school classroom. This work has been fostered under four stereotypes which are colours, clothing, household chores, and stories in order to promote a series of behaviors that help students to break those beliefs. Beliefs that students have already assimilated from a very young age since it has been easy for them to find such beliefs in the world they are living. Therefore, we must work with students and they must have a free, egalitarian future where everyone can do what they please. In this way, a didactic proposal has been designed that consists of four activities in which students become the main characters of their own learning. They need to change their perception of gender stereotypes, leaving them aside in order to have a better society where nothing is associated with gender. | ca_CA |
dc.format.extent | 54 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | estereotips | ca_CA |
dc.subject | igualtat | ca_CA |
dc.subject | gènere | ca_CA |
dc.subject | societat | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | stereotypes | ca_CA |
dc.subject | equality | ca_CA |
dc.subject | gender | ca_CA |
dc.subject | society | ca_CA |
dc.subject | primary education | ca_CA |
dc.title | El treball a l'aula contra els estereotips de gènere | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840