Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMonlleó Clofent, Cristina
dc.contributor.otherLloría Adanero, Reis
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2022-10-06T13:14:18Z
dc.date.available2022-10-06T13:14:18Z
dc.date.issued2022-06-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/200228
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractEl present TFG pretén visibilitzar la presència d'estereotips de gènere a l'aula de primer d'Educació Primària. Aquest s'ha basat en quatre estereotips com són els colors, les peces de vestir, les tasques domèstiques i els contes, amb la finalitat de promoure una sèrie de conductes que els ajuden a trencar aquestes creences estereotipades. Unes creences que l'alumnat ha assimilat molt aviat, ja que els ha sigut fàcil trobar-les en el món que els envolta. D'aquesta manera, s'ha dissenyat una proposta didàctica que consta de quatre activitats on els discents, sent els protagonistes del seu aprenentatge, han de canviar la seua percepció en quant als estereotips de gènere, deixant-los de banda, amb l’objectiu de poder tenir una societat millor on res estigui associat al gènere.ca_CA
dc.description.abstractThe present paper aims to visualize the presence of gender stereotypes in a primary school classroom. This work has been fostered under four stereotypes which are colours, clothing, household chores, and stories in order to promote a series of behaviors that help students to break those beliefs. Beliefs that students have already assimilated from a very young age since it has been easy for them to find such beliefs in the world they are living. Therefore, we must work with students and they must have a free, egalitarian future where everyone can do what they please. In this way, a didactic proposal has been designed that consists of four activities in which students become the main characters of their own learning. They need to change their perception of gender stereotypes, leaving them aside in order to have a better society where nothing is associated with gender.ca_CA
dc.format.extent54 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectestereotipsca_CA
dc.subjectigualtatca_CA
dc.subjectgènereca_CA
dc.subjectsocietatca_CA
dc.subjectEducació Primàriaca_CA
dc.subjectstereotypesca_CA
dc.subjectequalityca_CA
dc.subjectgenderca_CA
dc.subjectsocietyca_CA
dc.subjectprimary educationca_CA
dc.titleEl treball a l'aula contra els estereotips de gènereca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/