Mostrar el registro sencillo del ítem
L’actualització dels jocs tradicionals: una proposta d’intervenció pràctica.
dc.contributor.author | Monfort Puig, Ramir | |
dc.contributor.other | Villarrasa Sapiña, Israel | |
dc.date.accessioned | 2022-10-04T14:42:13Z | |
dc.date.available | 2022-10-04T14:42:13Z | |
dc.date.issued | 2022-06-08 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/200164 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2021/2022 | ca_CA |
dc.description.abstract | En el present treball de fi de grau (TFG) es pretén dissenyar una actualització dels jocs tradicionals a causa dels canvis que ha experimentat la societat en els darrers anys. Per aconseguir-ho, el que es farà és elaborar una proposta d'intervenció pràctica en forma d'Unitat Didàctica en la qual els jocs tradicionals seran l'element principal, fent d'aquests una font d'aprenentatge per a l'alumnat de 4t curs d'Educació Primària. Aquesta proposta estarà enfocada principalment per a l'assignatura d'Educació Física, però també tractarà altres elements transversals, com els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), el treball en equip, la igualtat de gènere o el patrimoni cultural; aconseguint així, crear i implementar un recurs didàctic a partir d'un element que forma part de la cultura popular. Utilitzant una metodologia activa, en que els xiquets i les xiquetes seran el centre del seu aprenentatge, el docent també agafarà un paper important en aquesta proposta, convertint-se en mediador d’aquest procés, permetent establir a l’alumnat relacions entre els coneixements i experiències prèvies i els nous continguts. D’aquesta manera, es conscienciarà a l’alumnat que aquest tipus de jocs constitueixen un instrument d'aprenentatge molt important en l'etapa d'Educació Primària, ja que afavoreixen el seu adequat desenvolupament físic, social i cultural | ca_CA |
dc.description.abstract | This final degree project aims to design an update of traditional games due to the changes that society has undergone in recent years. To achieve this, what will be done is to elaborate a proposal of practical intervention in the form of a Didactic Unit in which the traditional games will be the main element, making them a source of learning for the students of 4th course of Primary Education. This proposal will be focused mainly about Physical Education, but will also deal with other transversal elements, such as the Sustainable Development Goals, teamwork, gender equality or cultural heritage; thus achieving, creating, and implementing a didactic resource from an element that is part of popular culture. Using an active methodology, in which boys and girls will be the center of their learning, the teacher will also take an important role in this proposal, becoming a mediator of this process, allowing to establish to the student’s relations between the previous knowledge and experiences and the new contents. In this way, students will be made aware that this type of games constitute a very important learning instrument in the primary education stage, since they favor their adequate physical, social, and cultural development. | ca_CA |
dc.format.extent | 56 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | actualització | ca_CA |
dc.subject | jocs tradicionals | ca_CA |
dc.subject | unitat didàctica | ca_CA |
dc.subject | cultura popular | ca_CA |
dc.subject | metodologia activa | ca_CA |
dc.subject | instrument d’aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | update | ca_CA |
dc.subject | traditional games | ca_CA |
dc.subject | didactic unit | ca_CA |
dc.subject | popular culture | ca_CA |
dc.subject | active methodology | ca_CA |
dc.subject | learning instrument | ca_CA |
dc.title | L’actualització dels jocs tradicionals: una proposta d’intervenció pràctica. | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840