El conflicte com a peça clau per fer a l'adquisició de l'aprenentatge. Farmaciola de joc per a la resolució pacífica de conflictes
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
El conflicte com a peça clau per fer a l'adquisició de l'aprenentatge. Farmaciola de joc per a la resolució pacífica de conflictesAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Herrero Rico, Sofia; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2022-07-05Editor
Universitat Jaume IResumen
Després d’un anàlisi de la realitat dins les aules, s’ha identificat la necessitat de crear una
farmaciola que prepara a l’alumnat per fer front als diferents conflictes que se’ls puguen presentar.
S’han creat 6 ... [+]
Després d’un anàlisi de la realitat dins les aules, s’ha identificat la necessitat de crear una
farmaciola que prepara a l’alumnat per fer front als diferents conflictes que se’ls puguen presentar.
S’han creat 6 jocs que treballen els diferents aspectes que giren entorn al conflicte i formen part
d’una guia completa que dirigeix a l’alumnat en el desenvolupament d’una bona resolució pacífica
dels conflictes, que es troba plena d’aprenentatge significatiu i pràctic. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1840. Curs acadèmic: 2021/2022
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess